Chimie perfecta (6)

Hei guys, scuze,scuze,scuze..si iar scuze. Imi cer iertare ca nu am mai postat din poveste..dar scoala mi-a ocup foarte mult timp :<. Mai jos o sa va las partea a 6a din „Chimie prea perfecta”,am pus-o mai lunga..maine postez alta parte pentru a ma revansa >.<.  Daca sunteti nou veniti pe aici si nu stiti despre ce este vorba..dati un click aici.

„Ceva nu e inregula, se opreste cand aude soneria. Ne despartim si tocmai atunci se repede la usa si ghici ce..e chiar el! Eduard Velley..tipu care a flirtrat cu Leona Castillo de fata cu Sonia. Urat, l-am urat pentru asta!”

Il aduce in bucatarie unde ne-am sarutat., nu pot uita clipa..dar dobitocul asta ne-a despartit si nu prea imi convine.

-Hei amice, imi zice si imi intinde pumnul.

-Hei, ii raspund cu indiferenta si ii las pumnul suspendat in aer.

Si-l retrage si spune:

-Uite, nu am venit sa va stric micutul joc de aici….

Nu apuca sa zica prea multe ca Sonia intervine.

-Ce joc?

-Mda, stii..parca crezi ca eu nu stiu…adica..se vede ca esti indragostita de fatalau asta..asa ca am venit sa-ti inapoiez cheia de la casa ta si sa-l iau pe Rocko la plimbare.

Ticalosul asta m-a facut „fatalau”, nu stie cu cine se pune..lasa ca-i arat eu lui. Stai..Rocko. O, nu! O vad pe Sonia cum cade din picioare, dar o prind la timp si o asez pe un scaun. Ramane cu fata atintita spre living..si nu misca, nici macar nu clipeste, e ca si cum s-ar fii trasnformat intr-un robot, ramas fara baterii, la rostirea cuvantului „Rocko”.

-Ce a patit? De ce se uita-n gol? intreaba nedumerit Eduard, dar vad ca si ranjeste, parca stia deja..dar facea pe prostu, hm..

Acum e momentul sa-i arat eu cine-i fatalaul.

-Iti spun eu ce a patit, s-a saturat de toate rahaturile! S-a saturat de tine, de discutii, de viata! De la ora de chimie incoace totul a decurs foarte simplu, tu ai flirtrat cu Leona, te-ai certat cu Sonia, tie nu ti-a pasat nici cat negru sub unghie de reactia si sufletul distrus al Soniei si acum mai intrebi ce a patit? Plus ca ai adus vorba de…Roc..dau sa zic dar ma gandesc ca poate o intristez si mai tare. A murit, ok? Cainele a murit acum 6 ore…Acum pleaca dracu de aici pana nu-ti mutilez fata de papusa barbie!

Tipul ramane socat…dar tot are ceva de spus, se apleaca sa-l vada mai bine Sonia si spune:

-Uite-te la mine iubito, te rog…spune-mi ca ce a zis fatalaul asta nu e adevarat! Te rog, te implor…macar ceva de acolo sa nu fie adevarat!

Tresar…ma infurii, iar a folosit cuvantul „fatalau” la adresa mea si imi vine sa-i scot aparatul ala dentar din gura.

-N-n-n-u ai dreptul sa-l faci pe John fatalau, este un baiat bun, foarte bun care m-a ajutat mereu cand am avut nevoie. A fost langa mine cand tu m-ai „inselat”, cand m-ai lasat balta, cand a murit Rocko! Tu..tu insa nici nu ti-ai facut mari probleme pentru mine. Imi pare rau dar intre mine si tine nu mai poate exista nimic, Edi!

Yeee, victorie! Intr-un fel ma bucur ca m-a ales pe mine decat pe chestiuta aia plina de muschi, care trage la sala in fiecare zi-noapte si merge la tot felul de saloane sa arate ca papusile din plastic. Eu insa..am facut mult sport la viata mea si multa munca.Tatal nostru ne-a parasit acum 5 ani..pe vremea cand eu eram in a 7a. A inselat-o pe mama cu o tipa din Franta. Tata era..un regizor…si facea filme despre francezi, in timp ce era plecat, mama era ingrijorata pentru el, insa, ala se rasfata cu Mirry Rosset..o frantuzoaica care il seca de bani si pretindea ca il iubea. Dupa ce si-a dat seama ca Mirry nu este decat o profitoare..adica in momentul cand i-a spus, chiar in ziua nuntii: „Vreau sa punem capat pentru ca nu-mi oferi la fel de multi bani ca Jello Chuchuy”, un francez-spaniol..foarte bogat, tata s-a suparat asa tare incat in a doua noapte..s-a sinucis. Mama a fost distrusa, mai distrusa decat a fost atunci cand aflase ca o insela cu altcineva. Mereu ma gandesc cat a suferit dupa tatal meu..eu si Elly nu prea am pus la suflet, nu statea mai deloc pe acasa…era plecat in calatorii si avea treaba..niciodata nu am purtat o conversatie mai deschisa cu el. Cand vream sa-i spun ca am fost suspendat in a 9a din cauza consumului de droguri in incinta scolii nici nu vrea sa auda.A gesticulat cu mana si dupa a sunat un taxi. Tatal nostru nu a fost niciodata un tata. Mai mult un iubit al mamei..sau mai de graba un strain!

    Sonia

Ma simt ca o proasta. John sta rezemat de bufet si se uita cu atentie la Edi sa vada ce ii mai poate iesii din gura, insa ma uimeste…se ridica in picioare si ne face cu mana de parca nu ne-ar cunoaste..apoi o ia spre usa si dispare.

Aud dinspre bufet un pufnit si ma intorc spre John, vad ca rade, cred ca e fericit ca tocmai m-am despartit de iubitul meu..

-Ce a fost asta? il intreb eu destul de suparata dupa cele intamplate.

-Ce a fost ce?

Imi dau ochii peste cap si ma intorc in living, unde Rocko zace acolo, singur. Cred ca ii e frig. Caut in dulapul de pe hol o patura ca sa-l acopar, chiar daca sunt constienta ca sangele lui nu mai circula de mult. Il acopar cu blandete si ma asez langa el, incep sa plang. Il vad pe John ca sta in tocul usii si se uita la mine, nu stiu ce sa fac.. unde sa mă duc… Edi a plecat, John e aici cu mine, iar Rocko e mort.

Imi plec capul in genunchi si incep sa plang mai tare. John nu face nimic, sta tot acolo si nu scoate nici o vorba. Poate ca si-a dat seama ce a facut, cand m-am sarutat cu el am simtit ca sunt in siguranta, ca nu trebuie sa ma tem de parerea lui Edi, ca Rocko era mort sau ca parintii mei sunt in plan de divort. Parintii mei nu se mai inteleg in ultima vreme si vror sa se desparta, pentru totdeauna. Eu, bineinteles, ca nu sunt de acord.Traiesc, mananc, vorbesc cu ei de cand i-am vazut prima oara. Tata este director la o agentie de turism iar mama se ocupa cu decoratiunile interioare, insa in ultima vreme afacerile merg foarte prost si pe tema asta se cearta.

Cand vad ca ridica tonul unu la altu ma duc in camera mea si o sun pe Lola. Imi aminteste de ziua de azi, cand am ridicat tonul la Edi. Vreau ca aceasta zi sa se termine cat mai repede si sa mi se intample un miracol.

John se apropie de mine cu pasi marunti si se aseaza jos pe covor. Sta cu privirea fixata la mine si incep sa ma pierd in ochii lui negrii. Imi e teama sa nu-i fac si lui rau..cum i-am facut lui Edi. Dar stai, el mi-a facut rau mie..

Trebuie sa mi-l scot pe Edi imediat din cap sau nu o sa ajung prea departe. Imi e frica de viitor, oh Doamne Dumnezeule..imi e mai teama mai rau decat imi era de John, inainte sa fim colegi de laborator. Oh shit! Proiectul la chimie, am uitat complet de el, e deja 9 si nu am facut nimic. John si-a mutat privirea la un tablou cu tata si mama in ziua nuntii. Sta atarnat de perete si in interiorul lui se afla multa fericire, care se poate citii pe fetele parintilor mei. Acum insa…cand ii vezi impreuna parca sunt niste straini asezati in acelasi loc, nu-si vorbesc, nu se ating sau saruta, cum era odata. Nimic nu mai e la fel!

Un sarut..oh, John! El ma saruta mult mai bine decat o facea Edi..simt fiori in stomac cand ma atinge, simt cum ma blochez cand imi ia obrazul in mana lui, simt cum ma prabusesc cand ma saruta..e prea perfect. Intre noi doi e o chimie..o chimie prea perfecta, pentru doi oameni care s-au imprietenit la orele domnului Lorance.

Imi aud telefonul vibrand in buzunar..il ridic si vad un mesaj, il citesc..e de la mama.

BUNA DRAGA,

EU SI TATAL TAU SUNTEM IN DRUM SPRE CASA. NE-AM IMPACAT, SPER SA GASIM CURAT.

TE PUPAM!

O, nu! Asta e cea mai proasta veste pe care am primit-o…se intorc acasa..si John e aici si si si..si sunt panicata. Ei bine e si o veste buna in asta. Insfarsit si-au dat seama ca se completeaza unu pe altu. Dar gandul asta de fericire dispare imediat cand ma gandesc la cuvintele „suntem in drum spre casa”. Ma panichez si tip. John tresare si se ridica in picioare speriat.

-Ce ai?! Ma intreaba pe un ton al naibi de sexy si speriat in acelasi timp.

-Um..parintii mei se intorc acasa. Adica o sa fie in fata usii in mai putin de 5 minute.Trebuie sa pleci de aici..mama nu vrea straini in casa, ii spun asta in timp ce il imping sa iasa si ii dau jacheta din cuier.

-Proiectul la chimie cand il mai facem? Maine la prima ora trebuie sa-l predam..

-Ma descurc eu…stii..am zis ca daca imi place sarutul oferit de tine o sa fac eu proiectul si trebuie sa recunosc ca mi-a placut.Zambesc.

Se inroseste tot si vad ca zambeste. Dupa isi muta privirea cand vede o masina venind si incetinind. Ma albesc la fata..e masina parintilor mei..ce o sa le spun? John nu poate sa iasa din casa fara sa fie vazut. O sa am mari probleme..

                                  Jonathan                        

Vad un Ford albastru ce incetineste si parcheaza in fata garajului. Sa inteleg ca sunt parintii Soniei.

-Ce facem acum? o intreb pe Sonia care sta teapana in fata usii si privind pe fereastra cum parintii ei se dau jos din masina.

Dupa ce-si clatina putin capul imi spune pe un ton al naibilor de timid.

-N-n-n-u stiu…

-Nu ai din intamplare o usa prin spate? O intreb eu ridicand spranceana.

12

-Ba da, doar ca parintii mei nu sunt orbi..si nici prosti. Masina ta e chiar in fata casei mele si mama cu tata stiu ca Edi are un Porche rosu.

-Hai sa ne punem la masa..ne prefacem ca facem proiectul la chimie si cred ca o sa scapam usor.

-OK.

Mergem spre living unde zace Rocko si ne luam cartile de care avem nevoie. ”Studiem” pana ajung parintii ei la usa din fata. Suna.

Bine, asta mi s-a parut putin deplasat. In propria ta casa suni soneria? Ce dracu?!

O vad pe Sonia cum se ridica si merge cu piciorusele ei lungi si subtiri spre holul cel mare. Aud niste voci, una de femeie mai in varsta care seamana aproape perfect cu vocea mamei mele, deci sa inteleg ca e mama Soniei si o alta voce groasa barbateasca, ceea ce inseamna ca e tatal ei.

Eu ma fac ca studiez si ca nu-i bag in seama dar aud tocurile doamnei Furtunes ca se apropie de living. Deja ma cuprinde panica.Ceea ce nu e foarte des intalnita la mine. De cand tata ne-a parasit, Paco..vecinul burlac, a devenit ca un tata pentru mine. Am invatat o gramada de lucruri de la el..cum ar fi..sa-mi tin respiratia 10 minute sub apa, sa imi pastrez cumpatul in situatii dificile, sa bat si sa injur cand e nevoie..adica in cazul meu, mai mereu, sa nu pun la sentiment tot ce aud si nu in ultimul rand sa nu-mi fie teama! Sa nu existe cuvantul panica in mine! Dar se pare ca cea mai importanta regula data de Paco am uitat-o..si incep sa o incalc.

Va urma >:)

3 thoughts on “Chimie perfecta (6)

  1. Andreea Ilie spune:

    Sper ca idiotul ala de Edy nu o sa mai apara prea mult prin peisaj!!
    Cum sa sune parintii tai la usa?? Pe bune acum!! Zici ca nu ar fi casa lor!! :)))))
    De-abia astept sa vad ce se intampla in continuare!!😀

  2. […] Aici găsiţi partea a6a..şi dacă sunteţi nou-veniţi apasaţi aici. […]

Lasă un răspuns

