Sponsorizare Leda+Concurs

Ok,nu..nu am murit..încă :)) Îmi cer scuze..de o mie de ori,am fost ocupată cu şcoala,concursuri..alea,alea..şi nu am mai apucat să postez. Am găsit acum o mică bucăţică de timp liber şi m-am decis să fac o postare nouă.

În această postare o să povestesc despre două subiecte:

1.Sponsorizarea de la editura Leda.

2. Concurs.

capture-20140212-165621Toţi cred că ştiţi despre cartea *Rămâi veşnic vrăjitoare* de Carolyn MacCullough.  Sau măcar aţi auzit de ea.Este al doilea volum din seria ”Când eşti vrăjitoare”. O puteţi cumpăra de la editura Leda.  O să las mai jos un link unde puteţi să vedeţi detalile.

„… Aveam în faţa mea o alegere… O alegere la care se fac aluzii vagi în cartea familiei. O alegere care va împlini profeţia făcută de bunica acum mulţi ani. Sau care îmi va distruge familia pentru totdeauna.”

Profeţia bunicii sale a bântuit-o pe Tamsin toată viaţa. Profeţia care spunea că va fi cea mai puternică vrăjitoare pe care a cunoscut-o vreodata familia Greene, un adevărat far călăuzitor pentru toţi ceilalţi.O a doua profeţie avea s-o avertizeze că va trebui să ia, la un moment dat, o hotărâre de o importanţă crucială, una care i-ar putea distruge pe toţi pe vecie.

Iar când descoperă că vechiul ei duşman, Alistair Knight, s-a întors în timp, în New Yorkul epocii victoriene, pentru a-i nimici familia, Tamsin e silită să îl urmeze în trecut. În curând, se trezeşte angajată ca fată în casă în sinistrul palat al familiei Knight, unde va descoperi un adevăr infernal: vrăjitorii acestei familii sacrifică fecioare şi copilaşi nevinovaţi cărora le beau sângele pentru a-şi spori, astfel, talentele.

Tamsin va trebui să lupte din răsputeri nu doar pentru a rămâne în viaţă, ci şi pentru a se asigura că familia ei nu va fi spulberată de pe faţa pământului o dată pentru totdeauna.”

O să fac un concurs cu această carte. Concursul o să înceapă de mâine,o să postez eu tot ce vă trebuie pentru a putea participa. Acesta o să se încheie pe data de 22 Martie. Sâmbăta viitoare,mai exact.  Mâine,dacă am timp o să postez şi partea a 8a din Fan Fic. Fiţi atenţi:>

Aici puteţi să cumpăraţi primul volum.

Iar aici al doilea. 😀

Pe mâine 😀

leda

4 gânduri despre „Sponsorizare Leda+Concurs

  1. furelise spune:

    Felicitari pentru sponsorizare! Eu am citit primul volum din Once a witch si de abia astept sa il citesc si pe al doilea. Chiar mi-a placut de Tamsin ❤

  2. Andreea Ilie spune:

    Felicitari pentru sponsorizare!! 😀
    Cand vei posta la fanfic?

Lasă un răspuns

