Concurs partea I

Ştiu că trebuia să postez ieri concursul,numărul 1…dar când am ajuns acasă era deja foarte târziu şi m-am gândit că nu o să-l vadă mai nimeni. Aşa că..o să postez,azi..mâine şi poimâine.
  Prima carte pentru acest concurs este Divergent de Veronica Roth.capture-20140308-192000
Primul pas,îl ştiţi cu toţii,cred.
1. Numele şi prenumele vostru.
2. Să postaţi pe facebook/twitter/blog..sau mai ştiu eu ce,despre concurs.
Şi cerinţa următoare,face tot concursul.
Care sunt cele 5 facţiuni? ->Le puteţi enumera cum doriţi,numai să fie corecte.
 Şi a doua întrebare este…dacă aţi fi unul din personajele din serie,care ar fi acesta? Şi de ce:)

  Să vedem dacă puteţi să ghici următoarea carte pentru concurs. Începe cu A,este din două cuvinte ^-^ Good luck!

34 thoughts on “Concurs partea I

  1. Simona Ioana spune:

    Marinescu Simona
    Am postat pe twitter: https://twitter.com/Simonik13/status/449656588429971457
    Cele 5 facţiuni sunt:
    1) Candoare
    2) Abnegaţie
    3) Neînfricarea
    4) Prietenia
    5) Erudiţia

    Dacă aş putea fi unul dintre personaje aş alege să fiu Tris pentru că evoluţia ei este fenomenală, iar puterea sa interioară mi-se pare un lucru extraordinar. Apoi mai este şi relaţia dintre ea şi Four, care m-a impresionat de la început şi care continuă să mă impresioneze şi acum. Mulţumim pentru concurs!>:D<

  2. Krsz spune:

    Paula Botezatu
    – Candoare
    – Neînfricarea
    – Abnegaţie
    – Prietenia
    – Erudiţia
    Mi-ar placea sa fiu Tris, pentru ca este un personaj puternic, interesant si imprevizibil.

  3. Ella1707 spune:

    Vasile Daniela
    1.Abnegatie
    2. Eruditie
    3.Neînfricarea
    4.Prietenia
    5. Candoare

    Mi-ar placea foarte mult sa fiu Tris, de altfel cum era de asteptat. Mi-a placut cum a actionat in film, desi nu stiu cum actioneaza in carte, si mi-a placut ca si-a protejat prietenii si ca a avut grija de toti. Inclusiv de Four.

  4. Diana NM spune:

    Nume: Diana NM
    Share:https://www.facebook.com/diana.mirancea/posts/1457168484519019?stream_ref=10
    Factiunile: Neinfricati, Candoare, Abnegatie, Eruditi, Prietenie
    As vrea sa fiu Caleb. Toata lumea cred ca ar vrea sa fie personajele principale, dar eu as vrea sa fiu Caleb. Nu stiu de ce. Poate ca pentru ca a ales Eruditia sau poate din cauza actorului🙂
    Cred ca Academia Vampirilor😀

  5. diannab15 spune:

    Diana Balan
    Share: https://www.facebook.com/diana.iuliana.3192/posts/238323309705259?stream_ref=1
    Cele cinci factiuni sunt: Abnegatie, Eruditie, Prietenie, Candoare, Neinfricare,
    Mi-as dori sa fiu Tris. Nu pentru ca e curajoasa, draguta etc etc si pentru ca prietenul ei este Four. Cine nu ar vrea un asemenea prieten?

    Urmatoarea carte cred ca este Academia Vampirilor

  6. dianaanaid98 spune:

    Lupu Diana

    Cele cinci factiuni sunt: Abnegatie, Eruditie, Prietenie, Candoare, Neinfricare.
    As vrea sa fiu Four pentru ca este curajos si inteligent si stangaci cand vine vorba de relatii si e incredibil de sexy :))
    Urmatoarea carte cred ca este Academia Vampirilor😡

  7. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    https://twitter.com/alexayoana/status/449852263381864448
    Cele 5 factiuni: Abnegatie, Eruditie, Candoare, Neinfricare, Prietenie
    Eu mi-as dori sa fiu Tris, mereu mi-au placut personajele puternice.
    Urmatoare carte este Academia Vampirilor, cred😀

  8. Lulciuc Catalina
    1.Abnegatie
    2.Neînfricarea
    3.Eruditie
    4.Prietenia
    5. Candoare
    Mi-ai dori sa fiu Tris deoarece da dovada de curaj prin toate actiunile sale.

  9. Andreea Ilie spune:

    Ilie Andreea
    Abnegatie, Candoare, Eruditie, Neinfricarea si Prietenie
    Mi-ar placea sa fiu Tris pentru ca, prin grija pe care o poarta prietenilor ei, arata ca e puternica.
    Sigur cartea ce urmeaza e „Academia vampirilor”!!😀

  10. Nicolle spune:

    Nicoleta Petcu
    1. Abnegatie
    2. Candoare
    3. Eruditie
    4. Prietenia
    5. Neînfricarea
    Mi-ar placea sa fiu Tris pentru ca e un personaj imprevizibil si pentru relatia pe care o are cu ceilalti.🙂
    https://www.facebook.com/friends/requests/?fcref=rup#!/permalink.php?story_fbid=1570555169835567&id=100006432970002&stream_ref=1
    Academia vampirilor!!❤

  11. kattyd spune:

    Stefan Livia


    – Abnegatie
    -Candoare
    -Eruditie
    -Prietenia
    -Neînfricarea

    As vrea sa fiu Natalie, mama lui Tris, deoarece mi s-a parut o persoana secretoasa si cand am aflat cine era am iubit-o din prima. Multumesc pentru concurs :*

  12. ionutzk spune:

    Andrei Ionut Cristian
    Candoare, Neinfricarea, Prietenie, Abnegatie si Eruditie
    Mi-ar placea sa fiu Four pentru ca este puternic si intelept .

  13. Simona Mihalache
    1) Candoare
    2) Abnegaţie
    3) Neînfricarea
    4) Prietenia
    5) Erudiţia
    share https://www.facebook.com/simona.mihalache2/posts/10203446617788758?stream_ref=1
    Mi-ar placea sa fiu Tris pentru ca niciodata nu stii la ce sa te astepti🙂

  14. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Cele 5 factiuni sunt: Candoarea (cei sinceri), Abnegatia (cei altruisti), Neinfricarea (cei curajosi), Prietenia (cei pasnici) si Eruditia (cei inteligenti).
    Share FB: https://www.facebook.com/demetrescu.horatiugabriel/posts/691241610919101?stream_ref=10
    Share Twitter: https://twitter.com/DeHoratiu/status/450012211260706816
    As putea sa fiu doar Tobias „Four” Eaton, pentru ca este singurul personaj, care mi se pare ca „seamana” cu mine…!🙂

  15. AliinaN. spune:

    Neagu Alina
    Cele 5 factiuni: Neinfricarea, Abnegatia, Candoarea, Eruditia, Prietenia
    Evident ca mi-ar placea sa fiu Tris deoarece este un personaj complex avand atat calitati cat si defecte.

  16. cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin
    1. Abnegatie
    2. Candoare
    3. Eruditie
    4. Prietenia
    5. Neînfricarea
    As vrea sa fiu Four pentru ca mi se pare putin amuzant si foarte curajos.
    https://www.facebook.com/stroia.cosmin

  17. gavrilut roxana
    Cele cinci factiuni sunt: Abnegatie, Eruditie, Prietenie, Candoare, Neinfricare,
    mi as dori sa fiu Four….e superba
    facebook https://www.facebook.com/gavrilutroxana/posts/419063078230344?stream_ref=10
    regogged https://www.facebook.com/gavrilutroxana/posts/419063078230344?stream_ref=10multumim de minunatul concurs

  18. olivian92 spune:

    Bumbaru Daniel

    Cele 5 factiuni sunt:
    Neinfricarea
    Abnegatia
    Candoarea
    Eruditia
    Prietenia

    Mi-ai dori sa fiu Four deoarece este foarte curajos si istet.

    Urmatoarea carte – Academia Vampirilor

  19. Isabele spune:

    Candoare, Abnegaţie, Neinfricarea, Prietenia, Eruditia.

    Nu as vrea sa fiu niciun personaj din carte, sa fiu eu si sa il am pe Four.😀

  20. Roxy. spune:

    Roxana Codin
    share: https://twitter.com/TVDSpnEssence/status/450398758984232960
    Cele cinci factiuni sunt :
    # Candoare
    # Abnegaţie
    # Neînfricarea
    # Prietenia
    # Erudiţia
    Mi-as dori sa fiu Tris deoarece ma regasesc in acest personaj ,este deosebita ,stie sa-si infrunte temerile ,un personaj de la care chiar am avut de invatat.Si mai presus de toate nu ii place sa fie controlata iar eu mereu am avut si inca am aceasta senzatie de „divergenta”🙂
    Urmatoarea carte este „Academia Vampirilor „

  21. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Share: https://twitter.com/Jacqlineve/status/450403521230553088
    Cele cinci factiuni sunt:
    – Abnegatia
    – Candoarea
    – Eruditia
    – Neinfricarea
    – Prietenia
    Mi-ar placea sa fiu in piele lui Tris deoarece mi se pare o persoana puternica, pregatita sa infrunte orice obstacol si sa mearga pana la capat in orice situatie. De asemenea, mi s-a spus ca seman fizic cu cea care o interpreteaza pe Tris in film si, astfel, ma identific cel mai mult cu acest personaj.

  22. […]  Primul concurs -> Divergent de Veronica Roth. […]

  23. 1. Iordache Andreea
    2. https://twitter.com/Just_Me_An/status/450720683094732800
    3. Cele 5 factiuni sunt Abnegatia, Candoarea, Prietenia, Eruditia si Neinfricarea.
    Cu siguranta as fi Tris. Pur si simplu o consider o adevarata neinfricata si imi place la nebunie firea ei de luptatoare. Nu prea ma pricep la romane, insa pot spune ca mi-ar placea cu adevarat sa fiu o divergenta ca si ea.

  24. Deiu spune:

    1. Gheorghe Andrei
    2. https://twitter.com/itsdeiu/status/450724438477373440
    3. Cele 5 factiuni sunt:
    – Abnegatia
    – Candoarea
    – Prietenia
    – Eruditia
    – Neinfricarea
    Cel mai mult mi-ar placea sa fiu Four deoarece ma regasesc in acest personaj si pentru ca da dovada de inteligenta si neinfricare prin actiunile sale. De asemenea, mi-ar placea sa fiu divergent ca si el.

  25. Waryna spune:

    Marina Boţoacă
    http://the-fantasy-trip.blogspot.ro/2014/04/concursurile-primaverii.html
    Facţiunile sunt: Abnegaţia, Candoarea, Prietenia, Erudiţia şi Neînfricarea.
    Chiar dacă poate părea ciudat, aş alege să fiu Caleb.( datorită actorului )

  26. Cristina Mara spune:

    Mara Cristina
    Share: https://www.facebook.com/cristina.mara.9/posts/611663855569510?stream_ref=10
    Factiuni: Candoarea, Prietenia, Neinfricarea, Eruditia, Abnegatia.
    Mi-ar placea sa fiu Tris dintr-un simplu motiv: as putea sa fiu in pielea ei atunci cand o saruta Four! :)) As putea sa stau 24/24 langa el si as ajunge, ca si ea, o neinfricata de nota 10/locul 1.

  27. Andreea spune:

    Toderoiu Andreea
    Share:

    Cele 5 factiuni sunt: Candoarea, Prietenia, Neinfricarea, Eruditia, Abnegatia.
    Mie mi-ar palcea sa fiu Tris,pentru ca este un personaj foarte puternic in aceasta carte si,care chiar are ceva de spus.

  28. mariaalaaura spune:

    1. Valeriu Maria-Laura
    2. https://twitter.com/MariaaLaaura1/status/451635493806276608
    3.Cele cinci facțiuni sunt: Neînfricarea,Candoarea,Erudiția,Prietenia și Abnegația.
    4. În mod cert mi-ar plăcea să fiu Tris, pentru că are, în primul rând, ochi frumoși (pe bune, zici că-i o căprioară😀 ), în al doilea rând, e Divergentă. Se opune legii, nu respectă regulile. Asta e cool. Și în al treilea rând, are atitudine de kick-ass girl. Cam asta e.
    Mulțumim pentru concurs! Mult succes câștigătorilor!🙂

  29. CC spune:

    Otel Cristina
    Am postat pe twitter https://twitter.com/Cristina_Otel/status/454284879845666817
    Cele 5 factiuni:
    1) Candoare
    2) Abnegaţie
    3) Neînfricarea
    4) Prietenia
    5) Erudiţia

    Mi/ar placea sa fiu Four pentru ca din perspectiva lui nu am citit nimic si vreau sa vad fricile lui, prin prisma lui. E un personaj puternic si as vrea sa vad cum simte el totul, cum vede tot ceea ce il inconjoara si cum se schimba modul de a analiza lucrurile pe parcurs, pe masura ce evolueaza povestea

Lasă un răspuns

