Ce-mi doresc de la o librarie online?

safe_imageCe-mi doresc eu de la o librărie online?

 Cu ocazia celor cinci ani de existență,  Libris.ro a dat startul unui concurs foarte interesant pentru bloggerii care iubesc cartile.

Asta este întrebarea capcană pe care mi-am tot repetat-o de-a lungul zilei. Am găsit mii şi mii de răspunsuri dar nici unul pe măsură.Dar dacă combin puţin răspunsurile? Poate iese ceva bun din asta…poate.

Când aud cuvintele ¸¸librărie online’¸,mă gândesc la o bibliotecă virtuală la fel ca la o carte deschisă.

Fiecare pagină din această librărie,pe care sunt aşezate imaginile,descrierile,autorii şi preţurile cărţilor,să reprezinte filele cărţii ¸¸mamă’’ şi anume,librăria.

Îmi imaginez cum pe fiecare pagină se desfăşoară o luptă plină de răzbunare,durere,romantisc,bucurie,tristeţe,de dramă,transmisă de fiecare carte în parte.

Capitolul unu,al librăriei ar trebui să fie cel romantic, unde Romeo şi Julieta îţi varsă lacrimile de tristeţe,dar şi de bucurie pe file. Unde totul prinde viaţă.

Camera minunatei ducese să se deschidă cu un scârţâit şi în ea să păşească un tânăr cavaler,blond cu ochi albaştrii…O luptă însângerată şi plină de furie între doi tineri care-şi doresc aceeaşi fată. Un capitol plin de dramă,de romantism,de lupte pentru iubire,unde speranţa nu moare.

Capitolul doi ar trebui să fie pătat cu sângele scurs de pe paginile pline de istorie.un capitol încărcat cu cele mai faimoase cărţi pline de date istorice.Îmi imaginez deja cum pe pagina librăriei se desfăşoară primul război mondial,sau cum strămoşii noştri au învăţat să scrie şi să citească. Îl şi ¸¸aud¸¸ pe Hitler cum urlă la supuşii săi şi cum îi trimite să ucidă oameni nevinovaţi.Cum am spus,un capitol pătat de sânge.

O librărie online,nu poate să nu conţină şi partea fan-fiction,supernaturală….aici îşi face intrarea capitolul trei. Imaginaţia mea o ia razna când aud cuvântul ¸¸supernatural’’. Dacă separi e super şi natural..şi te gândeşti că e ceva super natural,nici vorbă de ceva rău.Dar apoi vezi,vampiri cu colţi ascuţiţi,vârcolaci cu gheare,vrăjitoare cu baghete,îngeri buni,îngeri răi…şi multe alte creaturi supranaturale. Ok,deja ţi-ai schimbat puţin părerea despre capitol…dar odată ce ai dat peste el,nu ai cum să nu-l ¸¸răsfoieşti’’. Să afli secretele,să rezolvi misterele..dar deja o dăm în alt capitol.

Multe capitole mi se aliniază în minte..dar nu am destul timp pentru a le menţiona pe toate. Încă o jumătate de oră şi este miezul nopţii şi deja trec în ziua următoare…şi nu mai este timp.

Sunt sute de mii de cuvinte în dicţionar prin care aş putea să forma un răspuns, pentru cum văd eu o librărie online. Dar nu există un răspuns pe măsură. Fiecare are o gândire diferită.

Cât despre întrebarea ¸¸cum ar trebui să se poarte cu mine?¸¸ este o altă mâncare de peşte. O librărie online,în viziunea mea..ar trebui să se poarte ca o gazdă. Să-şi întâmpine oaspeţii cu mesaje calde,cu multe noutăţi care le vor aduce zâmbetul pe buze. Să le facă mici surprinze în legătură cu preţurile,mici cadouri. Să le fie la dispoziţie ori de câte ori este nevoie. Aşa cum am spus,librăria online este ca o carte ¸¸mam㸸..ei bine,ar trebui să se poarte exact ca o mamă grijulie.

E timpul să plec,deja aud cum mouse-ul mă strigă acompaniat de taste, să accesez cu un click pagina librăriei şi să înceapă aventura. Oh,mă duc după popcorn.

 

Lasă un răspuns

