Fan fic (13)

”Imi pun bratul pe perna si imi asez capul pe el, cu cealalta mana ii mangai usor parul moale al Soniei. O sarut pe frunte si ea zambeste. Deschide ochii si ma saruta usor pe buze.

-Neata, imi zice in timp ce se uita in ochii mei negrii.

-Neata, iubito.”

Se uita la mine putin surprinsa, adevarul e ca acum realizez ca i-am spus „iubito”, dar imi place cum suna.

-Ăăă..scuze, nu am vrut sa spun asta, imi retrag capul dar imi atinge usor obrazul si ma trage spre ea. Buzele ei se lipesc de ale mele si ne sarutam.

-Nu-i nimic, imi place sa-mi spui asa, imi zice in timp ce sta lipita de mine.

Cadem jos pe perna si ne cotinuam sarutul, cand usa se aude scartaind. Oh, shit! Mama.

-Ce dracu?! zice pe un ton surprins, dar enervat.

Ne ridicam repede si ne uitam in ochii mamei.

-Ăăă…ce faci acasa asa devreme? o intreb in timp ce nu-mi mut privirea de la ea.

-Mi-am luat concediu sa ne pregatim de sarbatori si sa petrec mai mult timp cu voi, cu tine si sora ta, dar vad ca nu prea esti interesat, domnisorule.

-Mama, te rog frumos..ma faci de ras, murmur eu.

-Eu te fac? Sau tu ma pui intr-o lumina proasta? Tocmai ce am injurat de fata cu…cu prietena ta.

-Mama, poti doar sa pleci din afurisita mea de camera? zic in timp ce-i arat usa.

-Vream doar sa vad ce faci, Jonathan. Masa e gata, daca vrei o poti invita si pe….

Se opreste.

-Sonia, se aude vocea ragusita a Soniei, care e putin socata.

-A, da..Sonia. Daca vrei poti sa ramai la noi la cina.

-Nu imi e foame, multumesc, cred ca o sa ma duc acasa.

-Te duc eu, ii spun ca sa o fac pe mama sa plece mai repede si sa nu inceapa sa-i puna tot felul de intrebari.

-OK.

Mama pleaca din camera dar nu inainte sa-mi arunce o privire „dezgustata”, iar eu imi dau ochii peste cap. Urasc cand face asa, eu nu pot aduce o fata acasa, eu nu pot sa vorbesc cu o fata, fara sa o cunoasca ea mai intai, eu nu pot sa ma sarut cu o fata ca incepe sa puna intrebari care nu-si au rostul.

-Hei, stii ca nu vreau sa pleci, nu? ii spun in timp ce-i ridic usor capul cu mana.

-Stiu, dar am uitat cu totul de piciorul meu, daca e rupt?

-Te-ar fi durut tare, l-ai miscat pana acum, nu?

-Nu prea l-am miscat in ultima vreme, dar au disparut furnicaturile.

-Atunci e bine, auzi? Unde-i Junior? intreb.

-Aici, si imi arata langa pat, o plapuma micuta cu un catel pufos si murdar pe ea.

O sarut usor pe frunte si ma aplec peste ea ca sa iau catelul, nu ma intind prea mult ca simt cum o mana calda ca-mi mangaie ceafa. Ma trage spre ea si buzele noastre se ating. Iar incepem sa ne sarutam, acum, sper sa nu apara din nou mama si sa-mi tina morala.

Oare la ce se gandeste Sonia? Buzele ei sunt asa moi si dulci, in curand fac diabet daca o mai sarut mult. E prea apetisanta, prea de pretuit. Am inceput sa tin la Sonia, mult. Sa simt ca nu pot respira fara ea, sa simt ca ma prabusesc daca nu stiu cum e. A devenit o persoana foarte speciala pentru mine si o sa fac tot ce-mi sta in putinta sa o protejez.

Gandul asta de protejare ma duce direct la Lucas si Edi. Daca ma inrolez din nou in banda o sa o fac pe Sonia foarte trista si o s-o pun in pericol. Dar daca nu o fac, sigur Lucas, o s-o rapeasca ca sa imi ceara la schimb inrolarea mea in banda, ca sa-i crute viata.  Si bineinteles ca as alege banda, numai sa stiu ca Sonia o sa fie bine. Daca Edi ii spune nemilosului de Lucas mai multe despre Sonia, risc sa o pierd, definitiv. Si nu vreau asta, niciodata nu o sa o las pe iubita mea sa cada in mainile celui mai de temut personaj dintr-un film cu criminali.

Nu vreau sa ma mai gandesc la asta, imi face rau.h

-Iubito, dormi?

Deschide ochisorii aia mici si albastrii si vad cum ma privesc.

-Nu iubitule, chiar si atunci cand o sa dorm, vocea ta dulce si ragustia ma va trezii.

Schitez un zambet si o sarut usor pe frunte.

-Masa e gataaaa, urla mama din bucatarie ca sa auzim.

Uff, daca eu ma duc la masa Sonia va pleca si nu pot permite asta, vreau sa ramana aici, cu mine, ca sa o pot proteja… dar piciorul ei…daca..

-Auzi? Ce zici de o masa in doi, la pat, cu muzica romantica, intr-o camera albastra cu un catelus care doarme?

John, iar iei decizii tampite!

-Mmm, suna palpitant, imi zice in timp ce-mi zambeste provocator.

-Atunci ma duc sa fac pregatirile, tu..sa nu te misti din pat. Si cand spun „misti”, vorbesc serios, ranjesc.

-Ok, si imi arunca un pupic in aer.

Ma fac ca il prind si ii fac cu ochiul, apoi ies din camera. Ma uit prin crapatura usii sa vad ce face. Ma asculta, nu se misca din pat, dar se uita prin jur si il ia pe Rocko in brate. Il smotoceste putin si il saruta pe crestet.

Ma duc jos si din hol o aud pe Elly cum striga la mama. Intru repede in bucatarie si vad cum cele doua se cearta si arunca cu lucruri.

-Wa, wa, wa, ce aveti ma? Nu e buna mancarea? Elly, ce ai? urlu sa acopăr urletele scoase de cele două.

-Mama zice ca nu pot sa ma duc maine la petrecerea lui Roy si i-am zis ca nici ea nu are voie sa-mi vada carnetul de note.

Incep sa rad, dar imi dreg glasul si ma port serios.

-Fetelor, dupa cum stiti Sonia e sus. Nu cred ca vreau sa cadem toti intr-o lumina proasta. Daca aveti probleme, va rog sa vi le rezolvati maine.

-Si cu petrecerea cum ramane? Eu trebuie sa-i spun de asta-seara lui Roy, daca vin sau nu.

-Elly, sa fim realisti. Chiar daca mama ti-ar spune sa nu te duci tu ai face-o pe dos, asa ca fugi si dai mesaj lui Roy. Mama, stii prea bine ca Elly asa face si oricum, daca nu ti-ar arata carnetul, tu te-ai duce la scoala si ai vorbii cu profa, asa ca terminati va rog.

-Multam John, imi zice sora mea si vine si ma pupa pe obraz. Esti un frate de milioane.

Se indreapta spre usa si merge in camera ei butonand la telefon mesajul pentru Roy, ciudat, credeam ca i l-a trimis deja.

-Stiu, stiu, sunt bomba bombelor, urlu sa ma auda de pe hol.

O aud cum chicoteste si dupa urca scarile.

-Mda, bravo Jonathan. Ai rezolvat tot, murmura mama, nu prea incantata in timp ce aranjeaza tacamurile.

-Mama, sti prea bine ca asa avea sa se intample, eu doar v-am reamintit.

Isi da ochii peste cap si incepe sa fredoneze o melodie..”In  linistea mea, ma intreb de-as putea..sa te simt aproape din nou”.Si cu vocea ei afona urla in toata casa…”Am nevoie de tineeeee”.

In momente de genu imi dau palme si ma duc in camera mea sau oriunde altundeva, departe de ea si de sunetele pe care le scoate. Insfac repede doua furculite, doua cutite, niste servetele, niste mancare si doua pahare. Ma duc spre debara sa fur niste vin. Las tava pe masuta de pe hol si merg tantos, trag de clanta.. insa. Rahat! Nu e deschisa, mama sigur are cheia. Deci, trebuie sa suport iar sunetele acelea oribile provocate de corzile vocale ale ei.

-E numai vina ta, si arat spre usa. De ce trebuia sa fi tu inchisa? imi mijesc ochii spre ea.

Ma indrept spre bucatarie, in timp ce sterg tot praful de pe podea, tarandu-mi picioarele.

Intru in bucatarie. Mama nu mai canta, spala vasele.

-Um..mami? Ai tu cheile de la debara? ii zic cu o fata, de parca as avea 6 ani si tocmai am spart o vaza si nu stiu cum sa-i zic ca a spart-o de fapt pisica, chiar daca nu avem una.

-Poate, de ce? Ce vrei sa faci tu cu cheile?

-Umm.. cred ca am uitat ceva acolo si trebuie sa-l iau, imi dai te rog frumos cheile?

-Jonathan, stiu ca vrei sa-i ciordesti vinul tatalui tau.

-Ok, m-ai prins. Deci imi dai cheile sau nu?

-Poftim.

Si mi le intinde.

-Multumesc, esti cea mai tare mama! Ma apropii de ea si o sarut pe obraz, vad ca zambeste.

Plec in drum spre debara, bag cheia-n broasca, rasucesc de cateva ori si aud un clant, deschid usa si ma loveste un scartait drept in timpane. Cobor scarile prafuite si dau cu capul intr-o panza de paianjen. Rahat! Rahat! Rahat…!

Iau repede prima sticla de care dau si urc scarile din ciment. Arunc cheile pe masa din sufragerie, iau tava si sticla de vin si ultima destinatie…camera mea! Sonia sta in varful patului cu genunchii la piept si cu ochii inchisi. Imping usa cu umarul.

-Hei pisoias, masa e servita.

Bun, habar n-am de ce dracu am zis cuvantul „pisoias”. Foarte ciudat, ma rog..bine macar ca nu mi-a raspuns cu: „hei motanel”, asta ar fi fost jenant.

Cuvantul asta..”motanel” imi suna familiar, dar cu siguranta nu mi l-a adresat nimeni pana acum..nu din cate stiu eu. Ah, Castiel, fostul iubit a lui Elly.

Nemernicul ala i-a frant inima chiar la inceputul scolii, cand s-a pupat cu bogatana de Victoria Still pe coridor. Chestia aia subtire ca scobitoarea si cu par blond.

Stiu ca am prins-o odata pe Elly intr-o convorbire telefonica cu Cas si tocmai ii spunea „motanelul meu scump”. Bleach, oribil..

Tipu ala o sa plateasca, nu am uitat de promisiunea mea facuta. Pe 24 Decembrie o sa regrete ca a avut de-a face cu mine si ca a parasit-o in halul ala pe Elly.

Gandul la Castiel si Elly imi dispare imediat cand aud o voce feminina ragusita.

-Hei, esti acolo?

Ah, Sonia.

-Da, sunt iubito. Sunt aici, langa tine, ma aplec si o sarut.

Ma trage spre ea si ne sarutam lent, dupa cu buzele lipite o intreb:

-Nu vrei sa bei un pahar de vin?

-Ok, imi zice dupa ce ma saruta lung si apasat apoi imi da drumu.

Pun niste vin in pahare si le dam pe gat. Tigroaica asta da paharul de vin pe gat, mai rddau decat dau eu o doza de bere.

Dupa ce ne-am ametit putin, ne bagam sub patura.

O sarut luuung si dupa o imbratisez. Adormim imbratisati, iar lumina lunii patrunde prin panza subtire a perdelelor si mi se reflecta in ochi.

Nu vreau sa ma intorc si sa o las singura pe Sonia, vreau sa o strang la piept si sa nu-i mai dau drumu. Se zvarcoleste putin prin pat si dupa se cuibareste la pietul meu. Imi aplec capul si il pun langa al ei. In cele din urma am adormit.

Va urma >:)

2 gânduri despre „Fan fic (13)

  1. Andreea Ilie spune:

    Odododo :3 Sunt asa de adorabili! ❤
    Si ce mama simpatica are Jonathan! 🙂
    Poate va reusi sa gaseasca o solutie sa nu intre in banda si ca cei pe care-i iubeste sa nu pateasca nimic..

Lasă un răspuns

