Planuri de vacanta >’-‘<

Ah,şi gata şi şcoala. Gata clasa a 7a,urmează a 8a..examene >.< Ugh..Luna aceasta o să se ducă mai rapid de cât pot eu să zic ”suntem în luna iunie”… Dar bineînţeles,că voi lua ştafeta de la Andreea (sora mea),persoana care a făcut acest blog şi voi face şi eu nişte planuri de vacanţă >:)

Două luni de vacanţă..oah. Câte lucruri pot să fac..nici nu ştiu cu ce să încep.

Antrenamentele de karate le termin în luna iulie..deci,nu prea o să lenevesc. Asta e valabil doar în zilele de luni şi joi :< Dar…pe lângă faptul că o să trag la matematică şi o să desenez..o să şi citesc în vacanţa asta.

Deja m-am apucat de Oraşul Oaselor,primul volum din seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare. Deja o devorez,este prea superbă ❤ Şi sunt sigură că o să mă apuc şi de volumele:

summer

 

 

 

 

 

 

2. Oraşul de Cenuşă.

3. Oraşul de Sticlă.

Şi bineînţeles.

4. Oraşul Îngerilor Căzuţi

Dar nu cred că o să mă satur de seria această şi o să citesc şi seria doi şi anume Dispozitive Infernale.

1.Îngerul Mecanic.

2.Prinţul Mecanic.

Dar vreau să încep şi Jocurile Foamei,de Suzane Collins şi seria Tunelele,de Roderick Gordon & Brian Williams.

Nu ştiu dacă o să apuc să termin tot ce mi-am propus..dar vara e lungă şi am timp destul >:) În fiecare zi de vară o să postez câte ceva..la fiecare postare,cred că o să pun o melodie să fie mai interesant. Cât despre fan fic,o să postez de două ori pe săptămână să nu zăpăcesc pe aici blog-ul:)) Cred că o să postez marţea şi sâmbătă,nu ştiu sigur. O să-mi programez. .

Aş vrea să aud şi planurile voastre de vacanţă şi poate îmi mai puteţi recomanda câte o carte interesantă pe care să o devorez:)) >:) Aşa cum sora mea mi-a dat ştafeta,toată lumea poată să o ia. Un fel de leapşa,aşa că puteţi prelua această postare. ^.^

Vă urez tuturor o vacanţă plăcută!

4 gânduri despre „Planuri de vacanta >’-‘<

  1. Andreea Ilie spune:

    Interesant ce ai tu in plan! Eu am bac-ul acum, trei saptamani am ce face, apoi admiterea la facultate, iar apoi fericirea ca am scapat de tot plus leneveala si citit si iesiri cu prietenii. 😀
    O vacanta frumoasa si tie! 😀

  2. Romina Gianina spune:

    Eu nu mi-am făcut nici un plan că știu că nu mă țin de el niciodată , la mine vine adminterea și apoi ce o vrea Dumnezeu .
    O vacanță frumoasă!

Lasă un răspuns

