Recenzie Orasul Oaselor,de Cassandra Clare

Oraşul Oaselor din seria Instrumente mortale,scrisă de Cassandra Clare este o carte de rasul oaselorexcepţie. Nu am cuvinte…Mă bucur că am dat peste ea în bibliotecă. Până să o deschid şi să-i răsfoiesc paginile mă gândeam că e o carte groaznică,chiar dacă am auzit de la multe persoane că o apreciază. Mă gândeam că e prea supranaturală,dar este o carte superbă. Care nu te lasă. Am stat până la 2 dimineaţă ca să o termin ❤

Ei bine,gata cu introducerea ei..hai să vă şi povestesc câte ceva >:).

Clarissa Fray,o fată obişnuită de cincisprezece ani habar nu are că viaţa ei simplă şi plictisitoare,se va schimba peste noapte. În timp ce ea se distra la club cu cel mai bun prieten al ei,Simon..mama ei a fost răpită de un ”demon”. La club,Clary vede ceva ciudat…ceva mai mult decât ciudat. Acolo,pe ringul de dans au apărut 3 persoane diferite. Diferite,în modul acela misterios.

Clary s-a apropiat de debaraua unde cei 3 au intrat odată cu un om cu părul alabastru şi jaceţepi în cap,la fel de misterios. Cu timpul şi-a dat seama că acela nu era un om,ci un alt demon. Cei 3 suspecţi,pe care Clary i-a făcut nebuni şi criminali..erau de fapt trei vânători de umbre. Isabelle Lightwood,o fată vânător de umbre, cu părul negru cărbune şi o abilitate de a sfâşia un demon doar cu o aruncare de bici. Alec Lightwood,fratele lui Isabelle,un băiat cu o abilitate de fier..chiar dacă..nu a făcut pe ”criminalul”,i-a ajutat pe restul să scape din belele. Iar,ultimul..dar nu cel din urmă,Jace Wayland. Băiatul cu o inteligenţă uimitoare ,dar cu o gură spartă,cu simţul umorului foarte bine dezvolat dar uneori enervant cu glumele lui…cu părul de aur şi ochii albaştrii marini îi atrage atenţia lui Clary. Chiar dacă la început nu se înţeleg de nici o culoare,pe parcurs…Jace vede o schimbare. Vede că este atras de Clary,fără să vrea…şi…

Şi pauză:)) Am spus cam mult >:) Urmează să continuaţi voi ce nu am terminat eu,citind cartea. Trebuie să aflaţi secretele ascunse. Despre ce secrete vorbesc? Păi,Clary..are un blocaj,o barieră în cap şi nu i se pot citii unele amintiri..ops,am spus cam mult. Deci,cum am zis..vă recomand cu cea mai mare plăcere această carte. Odată ce aţi început-o nu o s-o mai scăpaţi din ochi. Lectură plăcută! Sau mai bine spus,devorare plăcută ;)) O să vă ţină în suspans până la ultimul cuvânt de pe ultima pagină.

Primul volum din serie,a apărut şi în ediţie nouă la Leda cu câteva luni în urmă. Îl puteţi cumpăra aici. Dar,dacă vreţi puteţi să vă luaţi volumul cel vechi,fără coperta schimbată,de aici.

După ce terminaţi cartea vă puteţi uita la film. Eu l-am văzut ieri,pe acest site. Vizionare plăcută,pentru cei ce se vor uita 🙂clarz

Şi să nu uităm de melodia de astăzi 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=qmy61wRBbLY