Leneveala >.<

 Da,știu. Mă puteți omorî:)) Nu știu cum să-mi cer scuze că nu am mai postat…dar am cam lenevit și vacanța asta trece atât de repede :-s Parcă acum,s-a terminat anul..oh,mor…anul viitor am deja examenele :-s Deci,mai bine mă omorâți acum ca să nu mai sufăr:)) 

 Știți cum e cu leneveala,nu? Toată lumea cred că are momente de plictiseală. Ei bine,pentru mine e o boală fără remediu,din păcate. Poate e un remediu,dar doar temporar:)). 

 Acum am scăpat de ”boala” asta..cum am spus,temporar (nu este contagioasă) (sau poate,da >:) ), să revenim,o să postez mai des acum și de data asta nu vă mai las. Nu o să scăpați de mine și nici de postările mele. 

 În legătură cu fan fic-ul,puteți să luați această pauză..ca sfârșitul primei cărți:)) Sau..mai știu eu ce. Am mai scris la el,asta da😀 Mâine postez următoarea parte,să stați lipiți de ecran și numai cu mouse-ul pe refresh :)) (în jur de 16:15-16:30). 

  Mă gândeam să mai fac ceva în plus pe blogul ăsta…(ceva gen,cum am spus că la fiecare postare voi atașa și o melodie). Cum ar fi ideea asta? :

  •  Să pun la fiecare postare o întrebare,ciudată,despre cărți,despre fan-fic poate,despre voi,despre etc. etc😕 Și voi să-mi lăsați un răspuns în secțiunea de comentarii. Ce ziceți? 

  Întrebarea pentru azi e…um,cum a fost vacanța voastră până acum? :) 

 Oh,încă ceva. Aș fi tare bucuroasă să-mi mai dați idei în legătură cu blogul,adică..ce să mai fac pe el,ce să mai postez..ca să nu vă plictisesc la un moment dat doar cu fan-fic și cu recenziile. :D 

 Bia vă pupă și vă dorește un weekend cât mai ”zbenguit” :))).

 Și să nu uit,melodia de azi😀 -> https://www.youtube.com/watch?v=kU_XYLVrTZk P.S. o ador ♥♥♥ :d

2 thoughts on “Leneveala >.<

  1. Andreea Ilie spune:

    Pana acum a fost tot stresul asta cu inscrierea la facultate, dar acum ca am scapat, incerc sa lenevesc si eu asa cum trebuie :))) si sa ma bucur cu adevarat de vacanta!!😀

  2. Mihai spune:

    ieeeei, ai revenit ;))
    Pai vacanta mea abia a inceput practic…

Lasă un răspuns

