Fan fic (16) yey

Știți ce urăsc cel mai mult la ploaie? Că este la pachet cu fulgerele și tunetele și netul meu nu rezistă în priză pe timpurile ăstea. Vara aceasta a fost mai mult o vară ”udă”..decât însorită. Eh,sper doar să se îndrepte odată vremea ca să ne bucurăm cât mai putem >.<. Asta nu e vară,e toamnă :c S-au inversat anotimpurile:))). Acum să ne vedem de oile,caprele,cămilele,noastre:))). 

 Fan fic 16. -tobele vă rog-. Așa mult așteptatul fan fic,a reapărut în peisaj. Marți,adică mâine ar fi trebuit să postez partea a șaptesprezecea..dar,dacă postez azi..partea următoare o pun sâmbătă. Nu-i vina mea,ploaia e rea cu voi :c 

 ”Cobor usor scarile si ma indrept spre usa, iau mopul si ma sprijin de el ca sa nu cad. Dar cineva da buzna in casa…….’

Jonathan

 Totusi cred ca acum pot sa stau linitit..ma duc sa-mi fac un ceai si ma uit la un film, poate imi lionrevin din starea asta.

Ea e de vina pentru starea care o am, sau nu..ea nu a facut nimic. Doamne, cat de idiot sa fiu sa dau vina pe ea cand nu m-a ranit, cum am facut-o eu. A fost total invers.

  Am trimis-o ca pe o copila in casa ca sa scap de ea cat mai repede, ce dobitoc.. Nu asa  se poarta un baiat care isi vrea iubita inapoi. Baiatul acela ar trebui sa se duca la ea sa-i explice tot sa-l cunoasca bine.. ca sa stie cu cine se saruta si cu cine vorbeste.

 Acel baiat nu sunt eu cu siguranta..eu am alungat-o, pentru totdeauna.

Incep sa arunc cu lucruri prin camera si sparg o vaza, ei bine..acum e momentul sa dau vina pe pisica….

 -Hei, hei, usurel bestio, ce te-a apucat? vine Elly si ma apuca de maini, se uita fix in ochii mei si eu in ai ei.

„Ce ma poate apuca, decat faptul ca am pierdut-o pe Sonia..cu prostia mea? Stiam ca nu trebuie sa vorbesc cu ea..sa ma indragostesc de ea nebuneste.”

 -Sonia? ma intreaba sora mea dupa ce ma vede pe ganduri, se da mai in spate si isi incruciseaza bratele la piept, isi ridica spranceana stanga si isi stramba gura.

 -Mda…

 -Ce a mai facut fata asta de te-a ranit? Din nou?

 -Din nou? Cand a mai facut-o?

 -Scumpule, azi dimineata era foc si para in camera voastra.

 -Pai..da,de atunci suntem certati.

 -Ce s-a intamplat?

  -A aflat ca sunt intr-o banda…adica, mi-a vazut tatuajele si Sonia nu e o fata proasta..si-a dat seama. Chiar daca in acest moment nu sunt, o sa fiu in curand.

O cacat, am uitat ca sora mea nu stia despre lucrul asta..banuiesc ca o sa faca o fata de proasta si dupa imi da o palma si iese afara trantind usa cu putere, de cade tencuiala pe covor.

 -Doamne John! Cum dracu sa intri iar intr-o banda?! Te-ai ticnit? Sa nu-mi spui ca e a lui Antonio, te rog..sa nu-mi spui ca o sa te pocnesc.

 Chiar am nevoie de o lovitura zdravana pe care numai sora mea mi-o poate aplica.. deci ii spun da.

 -Ba da, si ii zambesc ca un dobitoc asteptand sa-mi primesc „rasplata”.

 -John, Sonia nu trebuie sa mai umble in viata ta cu tine! Esti doar un nesimtit..si un dobitoc, ne pui pe toti in pericol! Imi trage o palma zdravana, dar nu inainte sa ma impinga cu putere. Apoi iese pe usa..si ca sa vezi, tenculaia cade pe covor.

 Cred ca are dreptate.. nu stiu de ce mai stau aici, mai mult le fac rau. Mai bine..imi fac bagajele si plec..dar stai, Antonio o sa le urmareasca si le fac mai rau. NU! Datoria mea e sa stau aici..sa le apar, pe ele si pe Sonia.

 Sonia! Stiu ce am de facut!

Imi iau repede geaca si cobor scarile in graba, iau din cuier cheile de la masina si ies pe usa din fata. Nu o mai anunt pe Elly ca plec pentru ca stiu ca nu ma va baga in seama.

 Merg ca un turbat pe strada..virez la dreapta si ma opresc drept langa gardul alb al Soniei. Cobor rapid din masina si deja ma gandesc la ce o sa-i spun…dar ma blochez cand vad ca usa este scoasa din balamale. Hm, renovari?

 Intru in casa si o vad pe Lola..prietena Soniei. Hmm…o ajuta sa renoveze?

 -Hei, zic.

 -Hei…ai vazut-o pe Sonia? ma intreaba speriata.

 -Um..nu, nu am vorbit de azi dimineata si ma gandeam acum sa vorbesc putin cu ea si sa rezolv anumite lucruri. Pai..nu ati stat impreuna?

 -Nu, am vorbit la telefon..acum o jumatate de ora si mi-a zis sa vin la ea. Cand am ajuns aici nu mai era si usa era scoasa din balamale si aruncata in hol.

Stai putin, daca Sonia i-a zis ca o asteapta sa vina nu cred ca pleca de buna voie. Cineva a fortat usa si-a luat-o pe Sonia. Oamenii lui Lucas!

  -Cred ca stiu unde e..ii zic Lolei dupa ce ma prind de toata tampenia asta.

Stiam ca o sa vina ziua asta..dar speram sa nu se intample acum.

-Unde? Sun la politie? ma intreaba Lola speriata si incepe sa tremure.

 -Nu, tu trebuie sa stai aici..auzi? Unde sunt parintii Soniei?

 -Mi-a spus ca sunt plecati..nu mi-a zis locatia.

E putin cam departe casa mea si imi ia mult sa ajung acolo sa-mi iau armele..asa ca ma gandeam ca familia Furtunes au niste pistoale. Cred ca domnul George are un pistol bun pe aici pe undeva. Eu obisnuiam sa mi le ascund intr-o gaura facuta de mine in beci, unde imi bagam pistoalele, grenadele, drogurile, fumigenele si toate cele..dar mama mi-a acoperit acea gaura cu glet. Si pistoalele tot acolo sunt.

 Pistoalele alea sunt cu mult mai puternice decat cel pe care-l am mereu la mine, dar acum.. se pare că l-am lăsat în geacă. Prostul de mine! Daca as putea..dar nu am timp, trebuie sa o salvez pe Sonia pana nu e prea tarziu.

 -Auzi? Du-te si stai de 6 ca poate vine.

 Stiu ca e imposibil..dar trebuie sa o fac sa nu ma urmareasca in timp ce cotrobai ca un hot prin hainele domnului si doamnei Furtunes.

-Sigur…

Urc rapid scarile si incep sa caut prin haine. Cacat…am gasit decat lenjerii si…sosete. Ma uit in dulap si gasesc doar niste fumigene. Stiam eu ca George ascunde ceva. Ceva ce vreau sa aflu. Caut in continuare pana simt o mana finuta ca-mi atinge umarul.

  Ma intorc rapid si o vad pe Lola ca sta drept in fata mea. Ma dau un pas in spate si imi scutur capul. Deja ma pregateam sa o iau la bataie..am crezut ca e altcineva.

 -Da? Ce s-a intamplat? zic cu o fata gen, a unui domn cu barbia in fata.

 -Am gasit ceva..un bilet.

 -Bilet? Unde?

-De fapt..e mai mult un fel de cod..nu il pot descifra e in alta limba, cred.

-Pai si ce mai astepti? Trenul? Duma spre locul unde ai vazut codul, duduie.

De data asta nu mai cobor scarile si o iau direct pe balustrada. Ajung inaintea Lolei jos si merg in bucatarie.

 -Aici, ma cheama si imi arata spre usa.

Imi mijesc ochii si vad ca scrie „non mi deluderà-AF6-‚, bun, acum sunt sigur ca e mana lui Lucas. Tipu ala o sa manance sobolani cand il prind. Sonia, oh..la naiba. Cine stie ce-i face, poate o tortureaza si ii spune toate secretele mele murdare pe care le-am lasat cu ani in urma in acea banda… Poate, sau poate ca Lucas e un baiat bun si o sa o lase sa plece si o sa-i dea doar un advertisment, sau.. sa uitam de asta. A incrunt.

 -Ce scrie? ma intreaba Lola cu ochii mari.

 -Nimic.. e doar o prostie.bum

 Ma ridic si imi intind spatele.

 -Ok, ce facem acum?

 -Corectie chica, ce fac eu.

 Se incrunta la mine si parca a fulgerat. Ops.

Sa lasam furia Lolei pe mai tarziu..  Ma gandesc unde o tine pe Sonia, huliganul.. nu am nici un fel de reper, doar un cacat de cod.. auzi la el.. „nu ma dezamagii” , pf.. cretinu.

 

 Pam,pam.

4 gânduri despre „Fan fic (16) yey

  1. Andreea Ilie spune:

    E un mare dobitoc, Jonathan!! Ar face bine sa o salveze, altfel va avea de-a face cu mine si n-o sa iasa prea bine pentru el!!

Lasă un răspuns

