Fan fic (17)

Meow! Ce faceți? Eu sunt roșie ca o roșie :))) Să nu uitați,când mergeți la piscină/plajă..să stați cât ma mult la umbră. Și să aveți o cremă super bună,ca să vă protejeze. Ok,păi..gata subiectul acesta ars:)) . Să trecem la fan fic,right?:>

 ”Sa lasam furia Lolei pe mai tarziu..  Ma gandesc unde o tine pe Sonia, huliganul.. nu am nici un fel de reper, doar un cacat de cod.. auzi la el.. „nu ma dezamagii” , pf.. cretinu.”

Sonia

 M-am trezit intr-o incapere ciudata, care mirosea suspect de mult cu o casa de sobolani.. nu, asemanator cu un trib de nebuni care nu stiu sa-si spele sosetele. Picaturile de apa cadeau din tevile ruginite pe ciment, aprope de scaunul, mult prea confortabil din lemn dur, neslefuit.. pe care stateam. Ma uitam in jur sa-mi dau seama unde naiba sunt. Mainile imi erau legate cu funie..iar gura imi era acoperita cu scotch. Ce dragut din partea lor, bine ca nu mi-au pus o soseta de-a unui tip din trib, daca ar exista unul. Cine stie ce se afla aici.

 Nu stiu cum am ajuns sa stau legata la maini si la picioare, cu gura lipita cu scotch.. dar totusi, sper ca Jonathan sa vina sa ma salveze. Ma intreb de ce ma gandesc la el non-stop.. parca eram deja un fel de straini.

 Gandul imi ramane blocat in minte, cand o usa se aude scartaind. Imi intorc usor capul si il vad pe Edi. Vine spre mine si imi ia scotchul de la gura, mai mult trage, ah.. ustura.

 -Hei iubito, iti place aici? E un loc foarte romantic pentru doi porumbei ca noi, nu?

Doamne! Tipul asta e dement…, l-as injura in fata dar, cum sunt o domnisoara o sa-i zic doar.. niste cuvinte frumoase. Oh, unde sunt sosetele cand ai nevoie sa le bagi in gura unor dobitoci?

-Ce vrei de la mine, Edi? Si nu-mi mai spune „iubito”..

-Te vreau pe tine iubito, doar tu!

-Mda,sigur… unde-i John, scumpete?

-Prapadatiul ala? Cred ca e acasa si se uita la televizor. Nu-i pasa de tine, intelegi? S-a folosit de tine doar ca sa te raneasca si sa te desparti tu de mine. Crede-ma! E doar un idiot, mincinos si nesimtit. Insa, eu.. eu am fost mereu cand ai avut nevoie… dar, l-ai ales pe el, nu pe mine.. si o sa platiti amandoi. Tu mai putin, pentru ca inca te iubesc.1

 Si-mi face cu ochiul. Acum, seamana mai mult cu un retardat.

-Unu la mana, sunt sigura ca John nu ar sta cu mainile in san si s-ar uita la televizor. Doi la mana, mereu i-a pasat de mine si nu, nu s-a folosit. Cu ce scop, scumpule? Trei, chiar daca nu era John, tot m-as fi despartit de tine. Si patru, tu nu mi-ai fost niciodata aproape in toti acesti ani.. dar John, el a fost aprope in doar cateva zile. Asa ca, pot sa-ti spun dragul meu.. sah mat!

 A stat putin pe ganduri si dupa si-a retras privirea, dar doar pentru o fractiune de secunda. A fost intr-un fel inspaimantator cum si-a intors capul ca o bufnita spre mine si mi-a zambit dezgustator.

 -Da, da.. Soni, cum spui tu. Aha, aha. Dar stai putin, ca petrecerea nici nu a inceput.

 -Poftim, ce vrei sa sp….

 Nu apuc sa termin propozitia ca usile se deschid larg si scartaitul imi amorteste urechile. In fata mea apare un domn inalt, tuns scurt,cu niste ochelari pe fata si multe tatuaje pe corp. Poarta niste blugi rupti si in sus nu are nimic, pe piept i se vad ranile si bataturile, asemanatoare cu cele de pe pieptul lui John. Refuz sa ma gandesc ca John il cunoaste.

  -Buna Sonia, ma numesc Lucas Quion si sunt seful bandei F6.

O, nu. F6. Tatuajul lui John de pe biceps. Nu, nu, nu poate fi adevarat.. trebuie sa existe o explicatie, nu pot sa-i dau dreptate lui Ed, mai de graba.. as manca ciment. Simt ca iau foc, ca ma cutremur si ca ma prapadesc.

  Il ignor complet si ma fac ca nu-l vad, dar se apleaca spre mine si ma tine de barbie.

 -Auzi fetito, John o sa fie aici curand. Dar nu pentru tine, o sa fie pentru mine! Pentru ca vreau sa-l iau din nou in banda si el a acceptat. Chiar daca papusica de tine i-a zis sa nu o faca. Il crezi Fat-Frumos dar e unul din cei mai puternici zmei. A regulat fete la viata lui de nu le mai stie numarul, a omorat o gramada de persoane nevinovate, a vandut droguri, a fost inchis..are un vocabular tare urat. Tot ce a invatat, este meritul meu.

   Imi dau ochii peste cap.

 -Da, cred ca te simti tare mandru.

 -Trebuie sa te mandresti cu asta. E greu sa antrenezi pustani de 14, 15, 16 ani.. in cateva saptamani. Deci, da.. sunt foarte mandru de rezultate. Dar.. si dezamagit ca John ne-a lasat cu falca umflata anul trecut. Meh, imi trece cand ajunge aici.

 Incepe sa se miste pe langa scaunul pe care stau legata si spune:

 -Mi-a zis ca esti destul de buna si ca ai nevoie de ceva, extravagant sa-ti dea niste energie, nu-i asa Eduard?

 Ma intorc spre Edi, care sta rezemat de un stalp si vad ca da din cap afirmativ.

 -Nu te cred,  John nu avea cand sa-ti spuna asta si nu ar vrea asa ceva!

 -Fetito, cand dormeai langa el si te simteai in siguranta a raspuns la apelul meu si am discutat, despre multe, multe… chestii.. printre care si tu.

 -Nu, nu poate fi adevarat…spune-mi ca nu e adevarat! E imposibil! John.. nu ar face una ca asta, niciodata! Urlu, in timp ce ma zbat pe scaun, ca un caine prins in lant.

Refuz, refuz, refuz.. sa cred ca este o samanta de adevar aici. John nu ar face asa ceva.. sunt sigura. Sau poate ca… m-am inselat in privinta lui. Poate chiar e un baiat rau… asa cum l-a descris Lucas. Nici nu mai stiu pe ce lume traiesc. Cine sunt oamenii mei? Cine tine cu mine si cine tine cu banda? Simt ca ma prabusesc, dar sunt pe un scaun. Mainile incep sa-mi tremure si gandurile mi-o iau razna.

  -Esti un dobitoc! Izbucnesc.

Se intoarce spre mine cu un fel de mandrie si se apropie, dă sa ma sarute dar inchid ochii si il evit.

 -Papusico, nu poti sa fugi de mine.. acum ca John te-a abandonat.. e al meu, un fel de robotel programat sa te raneasca si sa se intoarca la mine. In curand ii trimit o poza cu tine cand Edi isi face treaba de mult asteptata.

 -Ce fel de treaba? il intreb destul de speriata.

 -Nu o pot numi viol. O s-o numesc, se apleca si imi sopteste la ureche… dragoste!

 -Nu o sa-mi poti face nimic, o sa ma opun de fiecare data!

 -Nu si daca iti dam ceva sa-ti creasca energia in tine, sa-ti pompeze sangele puternic in vene, sa simti adrenalina. Edi, adu seringile..sunt gata sa o fac pe domnisoara Sonia sa se simta bine.

Sunt speriata de moarte, nu de faptul ca urmeaza sa mi se injecteze o seringa care contine 99% droguri, bine.. poate si asta dar sunt speriata pentru ca Edi urmeaza sa faca ceva nebunesc si eu nu cred ca o sa ma pot opune, nu e dupa mine. Buzele mi se usuca numai cand ma gandesc la asta.

 Acum il privesc pe Edi cu alti ochi… nu cum il priveam cand eram impreuna, acum mi se pare un criminal in serie. Sau mai rau.. un violator.  Cel mai groaznic lucru e faptul ca John e tipu rau.. sau a fost, dar cred ca latura de care mi-a povestit Lucas inca o mai are, ascunsa undeva in adancul sufletului lui. Poate ca a vrut sa se schimbe.. dar stiu ca adrenalina creste in el si o sa ‚,transforme’’.

 Totul e in ceata.. ma simt pierduta pe un mal pustiu, unde nu e apa, e doar nisip ars de soare. Pielea mi se usuca, buzele imi crapa.. inima ma doare.2

 Il vad pe Edi cum se apropie de mine cu doua seringi in mana si ii da una lui Lucas, cealalta o aseaza pe o masuta. Lucas ia seringa si imi trage mana stanga, mi-o tine strans si goleste substanta in venele mele. Simt deja cum ma infierbant, cum muschii mi se incordeaza, cum corpul cere ceva dar nu stie ce. Imi e cald, prea cald, zici ca stau intr-un incubator, ca puii de gaina. Incerc sa-mi dezleg stransoarea, sa pot face ceva, dar slabe sanse..e prea puternica. Sigur tipii care mi-au facut aceste noduri au fost intr-o tabara de cercetasi.

 Creste adrenalina in mine si parca vreau sa alerg mereu, sa ma misc, sa ma simt libera. Nu simt asta nici cand beau energizante cu Lola. E o putere mult mai mare.. pe care nu o pot stapanii si corpul cere. Edi isi da ceasul si inelul de la mana jos si le pune pe masuta unde e asezata a doua seringa. Isi da jos tricoul si ii vad tatuajele tiparite pe corp. Cineva sa faca ceva in momentul asta sau o sa regret ziua asta! Trebuie sa-mi consum energia..si Edi stie ca nu rezist, stie ca drogurile ma fac sa o iau razna.

  -Hai iubito, suntem doar noi doi..nu are de ce sa-ti fie rusine.Uite acolo salteaua, bauturi.. tot ce ne trebuie. Hai sa scapam putin de energia care-ti aciduleaza sangele si iti creste adrenalina.

 -Nu, nu vreau sa merg.. ii zic aproape ametita.

Adevarul e ca sunt ametita…rau, parca am baut 5 doze de bere una dupa alta. Imi vine sa vomit… sa dorm.. sa se termine odata asta.

 Edi imi dezleaga mainile si ma ia pe sus, ma duce spre saltea si ma aseaza usor. Tot ce vreau acum e sa dorm, dar Edi ma saruta pe gat si adrenalina creste tot mai mult. Dar incerc sa ma opun.. insa el nu.. si imi desface bluza. Vreau sa ma opresc dar nu pot. Ma saruta in continuare usor pe gat si dupa coboara mai jos..vrea sa-mi dea sutienul jos dar ii dau peste mana. Daca nu as fii atat de slabita, l-as lasa fara urmasi…

  Se ridica si ia cealalta seringa de pe masa. Imi apuca mana dreapta, mi-o strange puternic si lichidul imi aluneca printre vene. Acum nu mai rezist… deja explodez. Il trag pe Edi langa mine si il sarut tare de tot si apasat, imi desface sutienul si il sarut pe abdomen. Nu simt niciun fel de energie asupra lui dar macar imi pot epuiza puterile.

Mor acolo, inima imi bate tare si ochii incep sa mi se inchida. Cad jos pe perna si lumea se invarte. Il vad pe Edi ca se uita speriat la mine si nu face nimic, insa isi trage bluza pe el si ma mai saruta odata, apoi imi arunca patura pe cap si ma lasa sa zac acolo.

  Lucas intra in camera. Aud o cearta aprinsa intre el si Edi. Nu se intelege foarte clar,  urechiile mele sunt si ele ametite si nu recepteaza anumite sunete.

  Cineva sparge usa si da buzna.. de acolo nu mai aud  nimic si cred ca adorm…sau lesin.

 https://www.youtube.com/watch?v=daqfr6DJsGc Melodia de azi😀

 O seară frumoasă să aveți!🙂  Oh,da..azi este ploaia de stele :> Să nu o ratați.

One thought on “Fan fic (17)

  1. Andreea Ilie spune:

    Ce nenorocit poate fi Edi!! Din prima clipa, nu mi-a placut mutra lui de idiot!!
    Sper ca Sonya o sa fie bine si ca acele injectii n-o sa-i dauneze prea mult!! In sfarsit, si-a facut aparitia si Jonathan.
    Spor la scris!! :*

Lasă un răspuns

