Fan fic (18)

 Nu am mai postat zilele acestea,pentru că am fost într-o tabără și nu mi-am cărat laptop-ul după mine,nu avea rost. Îmi cer scuze că ați așteptat atât după fan-fic,dar uite că e aici.😀

 ”Cineva sparge usa si da buzna.. de acolo nu mai aud  nimic si cred ca adorm…sau lesin.”

Jonathan

  Am ajuns la locul unde m-a dus telefonul Soniei. Sunt impreuna cu Lola si spre fericirea mea am gasit cateva arme bune si niste fumigene. Imi ascund arma in pantaloni si sparg usa cu piciorul. Inauntru e o cearta cumplita intre Edi si Lucas, care acesta il pocneste si il lasa lat jos.

 Ma uit in jur si o vad pe Sonia sub o patura pe saltea.. Oare, au lasat-o sa traga un pui de somn? .Dupa vad seringile pe jos si imi dau seama ca nenorocitii astia doi i-au dat droguri. Cretinii!

 -Ooo, John..cum m-ai gasit? Imi zice Lucas dupa ce-si freaca pumnu si se mai uita odata la Edi care sta intins pe ciment.

 -Se numeste GPS nemernicule! spun cu dintii inclestati si cu muschii incordati gata sa sar pe el. Ce i-ai facut Soniei, nenorocitule?! ma reped spre el si il prind de guler, il lipesc de perete si ii pun pistolul la tampla.

 Incepe sa rada dar se opreste brusc.

 -Chiar crezi ca ma poti opri cu jucarioara aia a ta? Uita-te in spatele tau..

 Imi intorc privirea si vad doua gorile. Ma apuca de maini si pistolul imi cade jos, cacat!

  -Uite, prietena ta o sa fie bine..cu o conditie. Te intorci in banda. Daca refuzi amandoi o sa muriti! Mai intai o omor pe ea sa te chinui putin si dupa voi avea onoarea sa-ti pun capat zilelor. E decizia ta..ai 5 minute de gandire.

 Nu stau mult pe ganduri..altceva nu am ce face.

 -Ma intorc in banda, dar nu de dragul tau, de dragul Soniei. Dar spune-le gorilelor sa-mi dea drumul si sa ma lase sa ma duc la ea! Acum!

-A.. deci te-ai facut baiat rau. Excelent. In curand o sa primesti un mesaj de la mine sa-ti dau prima misiune. Vezi ca o sa te urmaresc.. si pe tine si pe ea si pe toata lumea draga tie! Nu ma dezamagii ca o sa regreti.

Pocneste din degete ma trezesc pe ciment. Pleaca si gorilele  il iau pe Edi, taras afara.

 Ma ridic rapid si ma reped la Sonia. Ma asez langa ea si ii mangai parul, nu se trezeste. Ma uit putin sub patura si vad ca nu are tricoul pe ea.. ah nesimtitul, jegosul de Edi a avut un gand necurat! O sa-i bag o secure pe gat.. ma ridic in picioare si urlu, injur si dau cu pumnii in perete. Dar dintr-o data.. o voce calda ma face sa ma opresc.

 -John.. John..se aude slab, deabia daca aud bine, ma intorc si o vad pe Sonia cu mana intinsa.

 Ma arunc in genunchi si ii prind mana usor, i-o sarut si dupa ma aplec si o sarut pe frunte.

 -Totul o sa fie bine, da? O sa mergem la spital si o sa te faci bine. Totul o sa fie bine.

 Pentru prima oara o lacrima mi s-a scurs pe obraz.. aceasta cade pe buzele crapate ale Soniei.

O ridic usor si ii trag un tricou pe ea, zbier dupa Lola si mergem la spital.

 

 

 Dupa 5 minute de mers cu masina.. ajungem  la spital. O tin strans pe Sonia si alerg cu ea in brate si urlu pe hol, Lola alearga in spatele meu.

 -Doctorrr, am nevoie de un doctor! Acum!!! zbier ca un apucat.

 Ma duc la primul doctor care imi iese in cale si cheama o targa. O asez usor pe Sonia pe targa si vad cum se duce usor in camera de examinare. Cad in genunchi si Lola se apleaca si ma bate usor pe spate.

 -John, totul o sa fie bine..Sonia e o fata puternica, o sa fie bine!

 Sonia e o fata extraordinara, nu stiu ce m-as face fara ea, daca in acest moment doctorul o sa vina si o sa-mi spuna ca s-a stins, prefer sa ma sinucid.. sa sar pe geamul spitalului si sa cad printre masini, in strada.

 Lola se aseaza pe un scaun si isi pune mainile in cap..coatele pe genunchi si asteapta. Eu stau tot acolo pe podea, cu speranta ca ma voi linistii astfel, dar cineva ma apuca pe la spate si ma ridica. Nu e Lola pentru ca ea sta acolo pe scaun, e altcineva.

  E asistenta de la casa. Ce vrea? Nu vede ca ma simt ca dracu?

 -Hei, e rece pe podea.. hai cu mine.

 -De ce sa vin cu tine? ma rastesc eu la ea.

 -Sa te intreb ceva.. doar 10 minute, iti promit.

Tipa asta vrea sa ma violeze, deja sunt inspaimantat. Ne oprim la automatul de cafea si apasa pe „cappuccino” si pe „coffe with milk”..imi da cafeaua.

 -Poftim, asta o sa te ajute putin.

 -Multumesc, sorb din cafea si imi place..eh, are gusturi bune tipa. Dar tot nu am inteles ce vrea sa faca si de ce m-a carat de pe jos.

 

 

Și bineînțeles,melodia de astăzi:).

 https://www.youtube.com/watch?v=7gX-1A9E4Qg

 O seară faină!😀

2 thoughts on “Fan fic (18)

  1. Andreea Ilie spune:

    Nicio problema! Sper ca te-ai distrat!🙂
    Singura problema e ca este prea scurt!! Si ca Jonathan a intrat din nou in banda de dragul Soniei. In locul lui, nu mai asteptam si il impuscam pe Lucas!!
    Oricum, spor la scris! :*

Lasă un răspuns

