Concurs de Toamna

Hei,dragilor 😀 Sper că acest concurs este o surpriză plăcută pentru voi:).

Nu am reușit să-l postez mai devreme din cauza unor mici plecări :)).  Acest concurs este pentru cartea ”Vânătorii: Cântecul Lunii”,de L. J. Smith,din seria Jurnalele Vampirilor.

Concursul acesta o să conțină două cerințe,unde o să le lăsați răspunsurile în secțiunea de comentarii. Dar mai întâi trebuie să urmați pașii obișnuiți, și anume :

1. Numele şi prenumele vostru.download

2.Să postaţi pe facebook/twitter/blog..sau oriunde altundeva despre acest concurs.

Și al treilea pas sunt următoarele cerințe:

1. Spune-ți 3 diferențe între cărți și serial.

2. Descrieți-l pe Matt în câteva cuvinte.

Eu nu am apucat să citesc această carte,dar sunt sigură că este la fel de excelentă ca celelalte,din această serie.

Până pe data de 30 Septembrie,aveţi timp să invitaţi cât mai multe persoane să participe. Sau să vă editaţi răspunsurile. O să verific toate răspunsurile..şi dacă o să fie ceva greşit descalific,deci..verificaţi de trei ori..sau de mai multe,dacă e nevoie.

Câștigătorul o să fie ales prin random.org și îl voi anunța într-o postare când concursul o să se încheie.

Concursul a fost și este sponsorizat de editura Leda.

http://ledabooks.ro/Jurnalele_Vampirilor_9/

https://www.youtube.com/watch?v=_0GpKbD1reM Melodia de astăzi 😀 Ah,apropo…BAFTĂ! 😀

4 gânduri despre „Concurs de Toamna

  1. Andreea Ilie spune:

    Mi-ar placea sa particip, dar nici in ziua de azi n-am citit nici macar cartile, iar din serial, am urmarit doar vreo 2-3 episoade.
    Le urez bafta celorlalti care vor participa!! 😀
    Imi plac foarte mult melodiile lui Faydee!! ❤

  2. Teo AnNa spune:

    1. Cătană Teodora
    2. Share:

    3. Am citit numai primele 5 carti din aceasta serie, insa diferentele pe care le-am observat sunt urmatoarele:
    – in carti, Elena era blonda, in serial are parul castaniu inchis (maro)
    – o alta diferenta consta modul in care a „disparut” Katherine din viata fratilor Salvatore pentru prima data: in carte se spune ca Katherine si-a inscenat moartea, dandu-le impresia lui Stefan si Damon ca s-a sinucis pentru ei, stand in soare fara inel, iar in serial, Katherine le-a dat impresia ca ar fi captiva in mormantul unde erau prinsi si ceilalti vampiri, insa ea se afla in alta parte.
    – In carte, Elena mai avea o prietena, Meredith, care in seria nu a mai aparut.

    Matt e un tip minunat. Este genul de prieten pe care te poti baza intotdeauna, care s-ar da peste cap sa te ajute. In opinia mea, Matt e genul de tip la care viseaza toate fetele din scoala, fiind, de asemenea, si „favoritul profesorilor.” 🙂

  3. ElinaDelRey spune:

    Nume și prenume: Ilinca Stănilă
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=730108963692838&id=100000812225823

    Ah, îmi amintesc atâtea diferențe! Una ar fi că la un moment dat (SPOILER ALERT), Bonnie se sărută cu Damon în timp ce zboară… pe un corb, cred. Doamne, ce mult mi-am dorit să fie împreună! Iar apoi ar mai fi și portalul prin care trec în Lumea de Dincolo, când îl caută pe Stefan, care e închis într-o înschisoare. Hm… iar o diferență pe care cu toții o știm e că Elena cea din carte e blondă… iar Bonnie roșcată și foarte albă la piele. Iar un personaj care nu apare deloc în serial e Meredith, un fel de înlocuitoare pentru Caroline… căci Care cea din carte e o nesuferită care (SPOILER ALERT DIN NOU) rămâne însărcinată cu Tyler și naște niște pui de vurcolaci, iar ea însăși devine o abominație… îmi cer scuze, am zis cam multe diferențe, dar e una din seriile mele preferate.
    Cât despre Matt, îmi amintesc că e cam la fel de bun și prietenos și mereu acolo pentru toți, la fel ca în serial. Poate puțin mai sexy descris, în stilul ăla de american boy chipeș. ☺

  4. jacqlineveve spune:

    Niculie Andreea-Daniela
    Share: https://twitter.com/Jacqlinevv/status/515191679662706688
    1-
    In carte orasul se numeste Fell’s Church, iar in serial Mystic Falls.
    In carte, Elena are o sora pe nume Margaret, in timp ce in serial are un frate pe nume Jeremy.
    In carte, Elena este descrisa ca avand parul blond, iar in serial ea este saten inchis.
    2- Matt este un prieten loial, care este alaturi de cei apropiati in orice imprejurare. Nu este o persoana ranchinuoasa si ramane alaturi de Elena, ca prieten, chiar daca aceasta il paraseste pentru fratii Salvatore.

Lasă un răspuns

