Fan fic (21)

Urăsc şcoala! Urăsc să fiu clasa a 8-a . Cu atâtea teste şi lecţii grele,am uitat şi cum mă cheamă >..< Nu mai am timp de nimic..tocmai deaia nu am mai postat 😦 Încerc să postez ceva mai des..eventual,în fiecare weekend..dar altceva nu pot să fac. Sper să treacă mai repede examenele,să nu mai am greutatea asta pe umeri..în fine. Atât despre mine:D

Aici am proaspătul fan-fic :> O pun ceva mai lungă 😀

”Mi-am dat ochii peste cap si am aruncat o privire in jur. John disparuse. Unde? M-am uitat in stanga si in dreapta si chiar cand sa inaintez m-am lovit de ceva moale. Era el.. in fata mea, ca un munte plin de muschi imparfumat.”

Hei, i-am auzit vocea lui ragusita.

-Hei, am zis.

-De ce nu dormi? Ai nevoie de odihna…

-Imi…imi e doar putin foame si am insomnii.

Simteam cum ma arde privirea lui.

-Vrei sa-ti aduc ceva de la cantina?

-Nu.. ma descurc, multumesc!

-Nu trebuie sa-mi multumesti.. si a scos un oftat lung… Sonia..daca as putea explica.

In momentul ala nu stiu ce m-a apucat dar i-am pus mana la gura.

-Sss… nu e nevoie.

Nu e nevoie? Serios?

Da, serios… taci din gura!

Teoretic nu am gura.. dar cum spui tu, maiestate.

Sonia… a continuat el dar vocea i s-a frant inainte sa termine cuvantul.

-John… um, daca vrei.. um, poti sa vii cu mine la cantina. Daca nu te..

Nici nu apuc sa termin ca intra peste mine.

-Da! Hai!

Inchid usa usor si se termina cu un CLANT mut. Merg alaturi de John pe coridor in cautarea cantinei. Ma simt tensionata…

Asta pentru ca esti tensionata si vulnerabila. Ti-am spus ca John nu e cea mai buna idee.

In momentul asta chiar m-am convins ca am inebunit complet. Am zis ca na.. poate vocea mi se auzea din cauza ca m-am trezit la trei dimineata cu lumina lunii palpaindu-mi in ochi, dar vad ca inca nu tace si incep sa ma sperii.

Nu trebuie sa-ti fie teama, aici ar venii faptul ca-mi dau ochii peste cap…dar hei! Eu nu am ochi.

Dar..ce esti? am intrebat de-a dreptul infricosata, si sunt sigura ca expresia fetei mele nu era una placuta.

Vocea din capul tau, dăă…

Dar cum.. adica, nu te auzeam inainte.

Fiecare om are o voce in cap.. deci tu esti om si eu sunt vocea din capul tau. Nu e logic?

Poate ca e.. dar nu asta era de fapt intrebarea. Nu inteleg de ce te aud mereu si de ce esti asa.. adica parca vorbeste alta persoana.

Pai sunt o alta persoana, bine.. voce, nu stiu..m-am trezit ca vorbesc. Cine stie.. poate maine dimineata nu o sa mai fiu aici.

Dar..sunt confuza.

Ai si de ce, doar nu o sa te bucuri ca ai o voce sacaitoare in cap care s-a trezit peste noapte sa vorbeasca, nu?

Da.. pot spune si asa. Dar tot mi se pare ciudat. Rau de tot. Parca e ceva magic.. dar eu nu cred in magie.

Sauuu… incepi sa inebunesti. Glumesc… poate ca, ai dreptate.. sau poate ca drogurile alea contineau ceva.. sau poate ca, hei ora doua dreapta ta , John iti vorbeste.

-Hei, esti acolo?

-Ce? Ăăă… da, sunt aici.. De ce? Ai zis ceva? Scuze vorbesc cu o voce stupida din capul meu. Ăăă.. uita ce am spus, ok?

-Sonia? Te simti bine? Ce voce?

Stupida, ha?

Poti sa-ti inghiti vorbele cateva minute? Incerc sa ma concentrez sa vorbesc cu John in legatura cu tine.

Huh, a tacut.

-Pai.. nu stiu, de cand m-am trezit vocea asta ciudata a inceput sa-mi bombardeze capul. Ciudat e ca parca nu sunt eu.. adica eu sa-mi imaginez ce spune.. parca e o alta persoana sau ma rog.. ceva pe acolo. Nu stiu daca ma intelegi. Si stiu ca acum ma crezi o nebuna si vrei sa fugi cat mai repede si vrei sa ma uiti, te inteleg.

-Poftim? Sonia.. nu o sa vreau niciodata sa te parasesc. Intelegi? Niciodata! Si vocea aia.. o sa discutam mai tarziu, ok? E destul de tarziu.. poate ca ar trebui sa ne intoarcem, ce zici?

-Inca imi e foame, zic auzindu-mi stomacul cum urla.

-Oh, hai sa-ti luam ceva de mancare si dupa o sa ne intoarcem, bine? Anyway.. cum iti mai e piciorul? Am vazut la un moment dat ca schiopatai.. vrei sa te iau eu un brate sa-ti fie mai usor?

-Bine..E, destul de ok acum, mai bine dupa operatie. Uneori mai simt cate o furnicatura dar asa cum vine.. asa si pleaca, i-am aruncat un zambet scurt.. ca de retardata si am continuat sa inaintez spre cantina.

S-a lasat tacerea. Era atat de liniste incat ii auzeam respiratia. Trebuie sa rup tacerea asta..

-Hei, John?

Isi intoarce privirea si se uita atent la mine cu fata lipsita de expresie.

-Ha?

-Poti sa stai cu mine in camera? Poate… pot sa adorm.

I-a picat falca, clar! Se vede pe moaca lui complet uimita. Si eu sunt uimita.. acum cateva minute ma gandeam cum sa scap de el si vorbeam cu o voce despre asta…si acum il invit cu mare drag la mine in salon. Ori mi-am pierdut de tot mintile ori e un vis urat. Raman la a doua posibilitate.

Nu, in lista ta nu e nici un vis urat.. iti spun eu.

Ughhh, iar tu? Te rooog, lasa-ma… Trezeste-te Sonia, e doar un vis… trebuie sa te trezesti.. nu e trei dimineata, nu esti pe coridor cu John, nu-l inviti la tine in camera de spital si nu vorbesti cu o voce stranie din capul tau! Nu, nu, nu.

Crezi ce vrei.. oricum, eu cred ca o sa tac.. pe moment. Dar maine dimineata cand o sa te salut sa nu tipi. O sa vezi.. nu e nici un vis urat.. dar stai, de ce e asa urat?

Pentru ca imi bubuie capul si ma doare si vocea ta imi rasuna in toate coltisoarele… nu stiu cine esti sau ce cauti in capul meu dar ma bagi in sperieti.

Ca sa stii… imi dau ochii peste cap. Nu-ti fie teama! Am spus-o si o repet.. sunt o voce. Nu cred ca esti sigura care are asa ceva infiltrat in cap. Sau chiar daca esti…ar trebui sa te simti mandra ca esti diferita. Imi pare rau ca te sperii.. si eu sunt putin confuz de cele intamplate.. dar trebuie sa ne obisnuim, nu?

Stai… esti baiat?

Oh, pe naiba.. nu, sunt fata cu voce de baiat. Scuze ca-ti zic dar esti cam adormita la ora asta si nu poti distinge o voce de baiat cu cea de fata.

Mda, cum spui tu.. la partea „adormita” ai nimerit-o.

A tacut.. intr-un final. M-am desprins de propria mea imaginatie, sau ce naiba era in capul meu si m-am uitat in jur.. John alegea niste mancare iar eu stateam pur si simplu acolo, salivand.

-Bun, o iau razna complet.. am izbugnit.

-Huh? Cum asa? a intrebat complet nedumerit.

-Pai.. am o voce in cap si nu pot sa scap de ea si sunt sigura ca e baiat. Ciudat, huh?

-Da.. pai e destul de straniu. Dar… poate ca e ceva normal, adica.. fiecare are o voce in cap, nu?­­­­­­­

-Nu, nu… a mea e diferita. A mea vorbeste cand vrea… adica nu o comand eu sa zic asa. Vorbeste de parca ar fii altcineva.

-Asta e si mai straniu. De cand o ai? ma privea cu niste ochi mici ca niste margele lipsiti de orice fel de expresie.

-De cand m-am trezit acum, adica.. da, de cand m-am trezit. Nu stiu daca sa cred ca e real sau e doar un vis urat.

S-a apropiat de mine cu pasi marunti, lasand tava cu halela pe masa, s-a apropiat mai mult..si mai mult pana a ajuns in dreptul meu, mi-a apucat obrazul cu mana… s-a aplecat putin si m-a sarutat.

https://www.youtube.com/watch?v=MzCLLHscMOw Melodia de astăzi 😀 O după-amiază plăcută în continuare! 😀

6 gânduri despre „Fan fic (21)

  1. larisaoana spune:

    Heeei, bucura-te din plin de clasa a 8-a. Crede-ma, lectiile si testele din ultimul an de gimnaziu sunt un joc simplu pe langa ceea ce te asteapta.. Eu sunt boboc si duc dorul clasei a 8-a. Sunt sigura ca si tu o sa ii duci dorul. Clasa a 9-a va fi superba, liceul e locul in care iti faci prieteni, in care iti contureti personalitatea si creezi amintiri.. dar o sa injuri in gand lectiile din care numai profu intelege si vinerea in care dai 4 teste. Incearca sa iti stabilesti un program de activitate, te va ajuta mult ^_^ Succes la examene!

    • Bianca:) spune:

      Mulţumesc frumos pentru sfat 😀 Eh..până mă obişnuiesc cu persoanele enervante care-mi tot repetă ”ai exament,ai examen”. Sper să trec odată peste tot :)) Nu zic că la liceu o să fie cine ştie ce paradis dar o să am timp mai mult,zic eu..în comparaţie cu, clasa a 8-a. Merci 😀

      • larisaoana spune:

        N-as vrea sa te dezamagesc, da la liceu.. din 6 obiecte pe care le ai ziua urmatoare, sigur ai la cel putin 4 de invatat, cel putin. Oh, stiu cum e cu „Ai examen, ai examen”, in primele 2 luni parca numai asta stiau profesorii sa zica. Dar o sa te vezi cum o sa te simti cand o sa fii a 9-a si profii o sa vorbeasca de BAC 😐 Succes mai departe :*

      • Bianca:) spune:

        Urâtă-i şcoala :)) Merci,la fel 😀 Acum rămâne de văzut cum şi ce o să fie ;))

  2. Mihai spune:

    Foarte interesant al treilea „personaj” :))
    Astept urmatoarea parte ^.^
    Mult succes la scoala!

  3. Andreea Ilie spune:

    Scuze de intarziere! Lasa ca o sa treaca repede clasa a 8-a si o sa-ti fie dor de gimnaziu. La fel o sa fie si la liceu. Crede-ma! 😉
    Multa bafta in continuare!! ❤

    Are o voce de baiat in capul ei? Ce ciudat! :))
    Abia astept continuarea!! 🙂

Lasă un răspuns

