Seventh Son din ianuarie in cinematografe!

Poster Seventh Son

Vinerea trecuta am fost la cinema, sa vad┬áThe Hunger Games: Mockingjay – Part 1, iar in timp ce asteptam sa inceapa filmul am vazut si trailerul la „Seventh son” si am fost foarte incantata sa aflu ca va aparea in sfarsit! Eu am citit si cartile din seria „Cronicile Wardstone” <aparute la editura Corint Junior> si mi-au placut foarte mult. Sper ca si filmul imi va placea la fel de mult.:D

Thomas Ward este al ┼čaptelea fiu al unui al ┼čaptelea fiu ┼či a fost dat ├«n ucenicie Vraciului din p─âr┼úile locului. Misiunea lui este grea. Vraciul este neprietenos ┼či mul┼úi ucenici au dat gre┼č ├«naintea lui. Vr├ónd-nevr├ónd, Thomas trebuie s─â ├«nve┼úe s─â alunge stafiile, s─â ├«ntemni┼úeze vr─âjitoare ┼či s─â supun─â duhurile. Dar, dup─â ce este p─âc─âlit s─â o elibereze pe Mama Malkin, cea mai rea vr─âjitoare din Comitat, iadul se dezl─ân┼úuie.

Ecranizare dupa cartea lui Joseph Delaney „Ucenicul vraciului” din seria „Cronicile Wardstone”.

Las─â un r─âspuns

