Recenzie ”Oraşul de sticlă” de Cassandra Clare

Cassandra nu m-a dezamăgit nici de data asta. Povestea aceasta incredibilă de viaţă şi de moarte, combinată cu dragostea pură şi trecutul dur şi rece al personajelor îmi trimite de fiecare dată un sentiment de satisfacţie. Cassandra mă uimeşte la fiecare pagină pe care o citesc,la fiecare dialog sunt tot mai tensionată şi parcă deja mă văd lângă Jace,care urlă încordat la mine…sau lângă Clarry,care-mi vorbeşte calm şi puţin tremurat. Nu mă satur de seria aceasta.

Prima dată când am aflat că Jace şi Clary sunt fraţi nu mi-a venit să cred 😐 Am rămas…şocată. Parcă am primit o palmă de la autoare..dar asta nu m-a făcut să mă opresc din citit. Am continuat să le urmăresc povestea sfâşietoare şi dureroasă de dragoste până la capăt,până am aflat adevărul. Am devenit geloasă pe cei doi,într-un fel spus,au o dragoste atât de puternică că nici măcar Valentine,aşa zisul lor tată nu-i poate despărţi. Jace a luptat până la capăt pentru Clary,s-a dus în luptă de unul singur să-şi înfrunte cel mai mare duşman,care din întâmplare se poate să nu fie doar Valentine…ci şi Sebastian. Cine este Sebastian? Rămâne să aflaţi singuri :p.

Totul s-a petrecut aşa repede şi deja nu mai eram atentă la ce se întâmpla în jur. Dispăruse la un moment dat toată acţiunea şi mă plictisisem,ardeam de nerăbdare să-i ”văd” pe Jace şi Clary din nou îmbrăţişaţi,sărutându-se.

O carte uimitoare. M-a lăsat cu un gust amar când s-a terminat,nu din cauza artificiilor..ci din cauza că muream să o citesc pe cealaltă. Dar era deja târziu,am stat s-o termin şi se făcuse 1 noaptea şi ziua următoare aveam şcoală.

Totul se învârte în jurul iubirii,acţiunii,dramei,sentimentului de vinovăţie,dorinţa de putere…

Un copil mort,un ritual terminat,un adult cu o putere şi un trecut dur şi sfâşietor, mort şi el,un câmp,acum neînsufleţit plin doar de scheletele decedaţiilor şi vitejiilor,un înger adevărat,dragoste,înviere, o alianţă, O NOUĂ LUME!

O puteţi cumpăra de aici 😀

https://www.youtube.com/watch?v=Soa3gO7tL-c Melodia de astăzi 😀

Apropo,la mulţi ani,România! 😀

Lasă un răspuns

