Concurs „Testul fierului”de Holly Black&Cassandra Clare

Best-Colorful-Christmas-Wallpapers-8

Concursul se desfasoara intre 11.12 si 31.12. Dupa cum puteti vedea si in imagine, premiul este „Testul fierului” de Holly Black&Cassandra Clare. Pentru a va inscrie trebuie sa lasati un comentariu,la aceasta postare, care sa contina:

1.Prenumele vostru

2.Sa spuneti ce alte carti au mai fost scrise de Holly Black sau Cassandra Clare

3.De ce va doriti aceasta carte?(pe scurt)

Castigatorul va fi ales cu random.org

Concursul a fost și este sponsorizat de editura Leda.

leda_logo

21 thoughts on “Concurs „Testul fierului”de Holly Black&Cassandra Clare

  1. Arachne spune:

    Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:
    Un concurs pe blogul https://d3sprecarti.wordpress.com

  2. faithsbooks spune:

    1. Andra
    2. Cassandra Clare a mai scris seriile „Instrumente mortale” si „Dispozitive infernale”.
    3. Imi doresc aceasta carte din cauza Cassandrei Clare, ale carei carti traduse la noi le-am citit si le-am iubit si mi-am promis sa citesc orice mai scrie ea indeferent de coperta, descriere sau orice altceva.

  3. Andreea Dobre spune:

    1.Andreea
    2.Cassandra Clare a scris seriile:”Instrumente mortale” si „Dispozitive infernale”
    Holly Black a scris seria „Cronicile Spiderwick”
    3.Pentru ca tot ce am citit scris de Cassandra Clare pur si simplu m-a fascinat.Am trait alaturi de personajele ei,pe care le iubesc,fiecare poveste.Este o scriitoare geniala si sunt sigura ca aceasta carte nu face exceptie.

  4. Isabele spune:

    1. Cristina
    2.Cassandra Clare – Instrumente mortale”, respectiv “Dispozitive infernale”, cele care sunt publicate in Romania.
    3. Pentru ca sunt un mare fan al autoarei si m-a cucerit cu povestile ei cu demoni…care imi plac atat de mult.😀

  5. 1.Giorgiana
    2.Holly Black a scris Cronicile Spiderwick
    Cassandra Clare a scris incredibilele serii Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale.
    3.Imi doresc cartea deoarece amandoua sunt scriitoare bune si doresc sa vad ce a rezultat din colaborarea lor, iar subiectul e mai mult decat interesant.Multumesc pentru sansa.

  6. lunateca spune:

    1.Mirela
    2. Cronicile Spiderwick by Holly Black
    Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale.by Cassandra Clare
    Imi doresc acesta carte deoarece am auzit multe lucruri foarte bune despre ea si in special pentru ca Holly Black si Cassandra Clare sunt scriitoare absolut geniale.

  7. ioana alexandra spune:

    Ioana Alexandra
    Instrumente mortale- Cassandra Clare
    Cronicile Spiderwick – Holly Black
    imi doresc aceasta carte deoarece ma atrage foarte mult descrierea si pentru ca imi place cum scrie Cassandra

  8. jacqlineveve spune:

    Andreea-Daniela
    Cassandra Clare a mai scris seria Dispozitive infernale, iar Holly Black a ma scris Cronicile Spiderwick.
    Mi-ar placea sa citesc aceasta carte deoarece as vrea sa descopar lumea creata de cele doua autoare in jurul Scolii de magie Magisterium.

  9. 1 Adelina
    2.Holly Black a scris Cronicile Spiderwick
    Cassandra Clare a scris incredibilele serii Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale
    Imi doresc aceasta crttea deoarece sunnt pasionata de tot ce tine de mistere si lumea dark,intunecata.Un alt motiv ar fi prestanta celor doua scriitoare,care au recenzii foarte bune

  10. Alexandra14 spune:

    1.Alexandra
    2.Cassandra Clare: Dispozitive infernale , Instrumente mortale
    Holly Black :Cronicile Spiderwick
    3.Mi-o doresc deoarece tocmai am terminat Ingerul mecanic si mi-a placut felul cum scrie,vreau sa citesc si alte carti scrise de ea.

  11. Andrei Gheorghe spune:

    1. Andrei
    2. Cronicile Spiderwick – Holly Black
    Instrumente mortale – Cassandra Clare
    3. Imi doresc aceasta carte deoarece ambele scriitoare au un mod interesant de a se exprima, cartea avand o intriga atragatoare, iar recenziile fiind foarte bune.

  12. bookysme spune:

    1. Andreea
    2. Cassandra Clare a mai scris seriile „Instrumente mortale”, „Dispozitive infernale” si „The Bane Chronicles”. Iar Holly Black a mai scris si „Cronicile Spiderwick”.
    3. Imi doresc aceasta carte, deoarece sunt o mare fana a autoarei Cassandra Clare, iar stilul ei de a scrie te atrage ca un magnet.

  13. Alexandra M. spune:

    1. Alexandra
    2. Cassandra Clare: „Instrumente mortale”, „Dispozitive infernale”
    3. Pare o carte interesanta si este scrisa de 2 dintre autorii mei preferati.

  14. BabyRalukutza spune:

    1. Denise-Raluca
    2. seriile “Instrumente mortale” si “Dispozitive infernale”
    3. sunt o mare fana a cestei autoare si sunt curioasa cat de buna este aceasta carte.

  15. Diana Rusu spune:

    1. Diana
    2.Cassandra Clare a scris Instrumente mortale si Dispozitive Infernale,iar Holly Black a scris Jertfa si Curajul
    3. Mi-ar placea sa citesc acesta carte pentru ca imi place la nebunie cum scriu cele doua autoare

  16. Larisa M spune:

    Larisa
    Instrumente mortale- Cassandra Clare
    Cronicile Spiderwick – Holly Black
    As vrea sa citesc cartea pentru ca sunt curioasa ce a iesit din colaborarea celor doua si pentru ca are o descriere interesanta.

  17. Bertha spune:

    1. Bertha
    2. Casssandra Clare a mai scris seria Instrumente mortale(pe care pur si simplu o ador) , seria Dispozitive infernale, iar Holly Black – Cronicile Spiderwick.
    3.Mi-as dori sa citesc cartea din mai multe motive:
    – Imi place foarte mult cum scrie Cassandra Clare .Nu am citit nicio carte scrisa de Holly Black , si as dori sa ii acord o sansa , colaborarea dintre cele doua fiind foarte interesanta.
    -Descrierea cartii m-a facut foarte curioasa .

  18. Simiciuc Maria spune:

    1. Maria
    2. Holly Black a mai scris si „Tinutul fierului”, „Curajul” si „Jertfa”, iar Cassandra Clare a mai scris seriile „Instrumente mortale” si „Dispozitive infernale”
    3. Am auzit ca este o carte destul de buna si as vrea sa aflu daca este adevarat sau nu. Plus ca este scrisa de scriitoarea mea favorita Cassandra Clare.

  19. 1. Anna
    2. Cassandra Clare a scris două serii minunate, care sunt publicate şi la noi, acestea fiind ”Instrumente mortale” şi ”Dispozitive infernale”.
    Iar Holly Black a mai scris ”Ţinutul fierului” şi ”Cronicile Spiderwick”
    3. Am citit descrierea şi mi se pare o carte bună pe care o vreau în bibliotecă.

  20. […] Va reamintesc de concursurile care se desfasoara in acest moment, pe blog.Data de incheiere este 15 decembrie. 1.Concurs “Testul fierului”de Holly Black&Cassandra Clare […]

Lasă un răspuns

