Concurs Obsidian de Jennifer Armentrout!

obsidianConcursul se desfasoara intre 18.01->13.02. Dupa cum puteti vedea si in imagine, premiul este „Obsidian de Jennifer Armentrout”. Pentru a va inscrie trebuie sa lasati un comentariu,la aceasta postare, care sa contina:

1.Prenumele vostru

2.Sa spuneti ce este obsidianul

3.De ce va doriti aceasta carte?(pe scurt)

Castigatorul va fi ales cu random.org

Concursul a fost și este sponsorizat de editura Leda.

leda_logo

36 de g├ónduri despre „Concurs Obsidian de Jennifer Armentrout!

  1. alexutza31 spune:

    Bun─â! M─â numesc Alexandra.
    Obsidianul e o roc─â vulcanic─â de culoare neagr─â sau brun─â- cenu╚Öie, cu ├«nf─â╚Ťi╚Öarea sticlei topite, care a fost folosit─â ├«n epoca de piatr─â pentru confec╚Ťionarea armelor ╚Öi a uneltelor.
    ├Ämi doresc aceast─â carte deoarece aproape toate c─âr╚Ťile mele sunt combina╚Ťii ale romantismului cu fic╚Ťiunea. Ador s─â citesc astfel de c─âr╚Ťi! ÔŁĄ

  2. Adrian spune:

    1. Numele meu este Adrian (incantat de cunostinta:)
    2.Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor.
    3. Imi doresc sa citesc aceasta carte pt. ca este foarte buna!

  3. Arachne spune:

    Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:
    Un concurs pe blogul https://d3sprecarti.wordpress.com

  4. Arachne spune:

    Buna,ma numesc Andreea.
    Obsidianul este o roca vulcanica,sticloasa,de culoare neagra,este una dintre pietrele norocoase a multor zodii.
    Imi doresc aceasta carte foarte mult,mai ales ca subiectul carti este foarte interesant iar povestea si mai si!
    Multumim pentru concurs si succes tuturor!

  5. Denisa spune:

    Buna, sunt Denisa.
    Obsidian = roca vulcanica, de culoare neagra, cu aspect de sticla topita.
    Imi doresc aceasta carte in primul rand pentru ca este altceva, este diferita de tot ce am citit pana acum, este o calatorie fantastica intr-o lume fascinanta; in al doilea rand ADOR stilul autoarei!!!
    Multumesc si mult succes tuturor!

  6. faithsbooks spune:

    Eu sunt Andra.
    Obsidianul┬áeste o┬ároc─â┬ávulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor. ┼×i, dac─â ├«mi amintesc bine, era piatra care o simboliza pe zei╚Ťa Artemis. Am o astfel de piatr─â de la o colec╚Ťie.
    ├Ämi doresc de foare mult timp s─â citesc seria. Voisem s─â o citesc ├«n englez─â, c├ónd am v─âzut c─â a ap─ârut primul volum ├«n rom├ón─â. Am auzit numai lucruri bune despre autoare ┼či de aceea vreau s─â o citesc.

  7. Mandu Bianca spune:

    1. Bianca
    2. Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor.
    3. Imi doresc aceasta carte pentru ca stiu ca-i foarte buna! And because I ÔŁĄ Daemon!

  8. cosminutzzzz spune:

    1.Stroia Cosmin
    2.Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, care se formeaza prin topirea rapida a lavei .
    3.Imi doresc aceasta carte deoarece pare foarte interesanta iar coperta ma impresioneaza

  9. andra lavander spune:

    1. Andra
    2. Obsidianul este o piatr─â semipre┼úioas─â neagr─â, u┼čoar─â ┼či str─âlucitoare, care se formeaz─â atunci c├ónd lava vulcanic─â este r─âcit─â foarte rapid, transform├óndu-se ├«n ceea ce geologii numesc sticl─â vulcanic─â.
    3. Team Daemon, o serie superba, Daemon este genial si extraterestri sunt o data in viata aratosi

  10. bookysme spune:

    1. Andreea
    2. Obsidianul este o roc─â magmatic─â efuziv─â, care se formeaz─â prin r─âcirea brusc─â a lavei. Nu are o structur─â cristalin─â. Piatr─â
    f─âr─â frontiere, ac┼úioneaz─â rapid ┼či puternic. Calit─â┼úile sale de oglind─â care relev─â adev─ârul, scot ├«n eviden┼ú─â defectele, sl─âbiciunile ┼či blocajele.
    3. Imi doresc cartea încă de când am auzit prima dată de ea, iar coperta contribuie destul de mult la asta.

  11. ioana alexandra spune:

    Ioana Alexandra
    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa, de culoare neagra, cu aspect de sticla topita
    Imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece am volumul doi in biblioteca si am asteptat foarte mult timp sa apara si la noi prima parte pentru a incepe lectura acestei serii

  12. Buna!
    1. Florydana
    2.Obsidianul este o sticla naturala, vulcanica, generata prin racirea prea rapida a magmei, astfel incat structura cristalina nu a apucat sa se formeze, materialul ramanand intr-o stare amorfa.
    3.Este un subiect interesant si Jennifer L Armentrout este una din autoarele mele preferate.

  13. Isabele spune:

    1. Cristina S,
    2. roca vulcanica
    3. Imi doresc aceasta carte pentru ca descrierea ma incanta, recunosc ca inainte nu stiam foarte multe despre aceasta poveste.

  14. Anca A spune:

    1.Anca A
    2.Obsidianul este o roca vulcanica si o piatra semipretioasa in acelasi timp.
    3.Imi doresc aceasta carte deoarece am citit o serie de recenzii pozitive despre ea,in plus,acasta carte are un scor de 5stele pe goodreads.com.

  15. EmilyClouds spune:

    1. Simina
    2. Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor.
    3. Initial nu doream sa am de aface cu acesta carte, nu-mi placea ideea in nici un fel, dar dupa ce am citit mai multe recenzii despre ea si m-am informat mai bine am realizat ca totusi ar trebui sa-i dau o sansa.

  16. Ionut Andrei spune:

    1.Ionut
    2. Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor.
    3. Am auzit numai lucruri bune despre aceasta carte si chiar vreau sa o citesc cat mai repede !!!

  17. Stefana spune:

    Buna , Numele meu este Stefana
    Obsidianul este o roca vulcanica , de culoare neagra
    Imi doresc foarte mult aceasta carte deoarece am citit foarte multe recenzii si chiar m-a atras . Am auzit foarte multe cuvine de lauda despre aceasta autoare si mi-as dori sa imi expim si eu parerea .

  18. Cipryan spune:

    1.Prenume: Ciprian
    2.Obsidian – Roc─â vulcanic─â de culoare ro╚Öiatic─â sau negricioas─â, asem─ân─âtoare la aspect cu sticla topit─â. Din cate stiu eu, e si o piatra norocoasa pentru unele zodii.
    3. Imi doresc aceasta carte deoarece imi place foarte mult genul fantasy, majoritatea cartilor citite de mine se incadreaza in acest gen, asadar aceasta carte este una pe care doresc de foarte mult timp sa o citesc. Mai ales ca acum a aparut si in limba romana ( nu are acelasi farmec sa o citesti in alta limba).

  19. 1. Prenume: Diana
    2. Obsidian: este o sticla naturala, formata din lava vulcanica, de culoare neagra sau maro cu pigmentatii de de diferite culori, cu pete sau dungi
    3. Vreau Obsidian de Jennifer Armentrout pentru ca: iubesc foarte mult cartile, ador stilul fantasy, modul de a scrie a autoarei te face sa te simti parte din poveste.

  20. Gheorghiev Alexandra spune:

    1. Gheorghiev Alexandra Ioana
    1. Obsidian: Roc─â vulcanic─â de culoare neagr─â sau brun─â- cenu╚Öie, cu ├«nf─â╚Ťi╚Öarea sticlei topite, care a fost folosit─â ├«n epoca de piatr─â pentru confec╚Ťionarea armelor ╚Öi a uneltelor
    1. Vreau aceasta carte pentru ca vreau sa incerc si alte tipuri de carti fantasy nu doar cu varcolaci sau vampiri

  21. diannab15 spune:

    Diana
    Obsidianul este o roc─â vulcanic─â de culoare neagr─â sau brun─â-cenu╚Öie, cu ├«nf─â╚Ťi╚Öarea sticlei topite, care a fost folosit─â ├«n epoca de piatr─â pentru confec╚Ťionarea armelor ╚Öi a uneltelor.
    Imi doresc aceasta carte deoarece am auzit de ceva timp de ea si nu am avut posibilitatea de a o achiziona, desi mi-a starnit interesul.

  22. Geanina.
    Obsidianul este o roc─â magmatic─â efuziv─â, care se formeaz─â prin r─âcirea brusc─â a lavei. Nu are o structur─â cristalin─â.
    Imi doresc aceasta carte deoarece mi se pare foarte interesanta si as dori sa o am in biblioteca mea. ­čÖé

  23. escedes spune:

    Hey ya. Numele e C─ât─âlina.
    Obsidianul e rocă vulcanică de culoare roșiatică sau negricioasă, asemănătoare la aspect cu sticla topită. 
    Am auzit multe persoane care o ridica ├«n slavi ╚Öi m am saturat de vampiri iubicio┼či, deci e o carte binevenit─â.

  24. Alwssa spune:

    Hello! Numele meu este Alina.
    Obisidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, f─âr─â a se putea distinge o structur─â granular─â mineralelor.
    Am citit recenzia acestei carti si mi-a placut foarte mult.

  25. Alexandra M. spune:

    Alexandra.
    Obsidianul este o roca vulcanica,sticloasa,de culoare neagra.
    Am tot citit recenzii despre aceasta carte si mi se pare foarte interesanta. Imi doresc sa o citesc.

  26. Ema spune:

    Emanuela

    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa, de culoare neagra sau bruna cenusie, care se formeaza prin topirea rapida a lavei.

    Imi doresc aceasta carte deoarece am citit foarte multe recenzii care mi-au placut tare mult.

  27. Anca Ciochina spune:

    Numele meu este Anca si imi doresc aceasta carte pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea, dar e bine sa te convingi singur nu sa ii crezi pe altii.
    Obsidianul este o piatra semipretioasa formata atunci cand lava se raceste brusc, are culoarea neagra sau cenusie iar cei care practica diverse forme de magie cred ca este piatra care ii face pe oameni sa spuna adevarul sau cea care iti arata adevarul. Se mai numeste si sticla vulcanica

  28. Florina Muresan spune:

    Salut! Numele meu este Florina.
    Obsidianul este o roc─â vulcanic─â de culoare neagr─â sau brun─â- cenu╚Öie, cu ├«nf─â╚Ťi╚Öarea sticlei topite.
    Imi doresc aceasta carte fiindca vreau sa aflu ce rol are obsidianul in ea sau motivul pentru care a fost numita asa. Pare o carte captivanta si imi doresc sa o citesc.

  29. yukiblack spune:

    Hei. Eu sunt M─âlina
    Obsidianul este o roc─â vulcanic─â, amorf─â, sticloas─â, de culoare neagr─â, care se folose┼čte ├«n zodiac de multe ori.
    Îmi doresc cartea pentru că am îneţeles că este o carte care merită cu adevărat să fie citită.
    Mulţumim de concurs!

  30. Iulia Victorita spune:

    Iulia Victorita

    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa, de culoare neagra sau bruna cenusie, care se formeaza prin topirea rapida a lavei.

    Doresc sa citesc aceasta carte pentru ca am auzit doar lucruri bune despre ea.

  31. Stefania spune:

    Stefania

    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa, de culoare neagra sau bruna cenusie, care se formeaza prin topirea rapida a lavei.

    Doresc aceasta carte pentru ca am citit recenzii despre ea si este foarte buna.

  32. Radu C spune:

    Radu
    Obsidianul e rocă vulcanică de culoare roșiatică sau negricioasă, asemănătoare la aspect cu sticla topită.
    Imi doresc aceasta carte pentru ca sunt curios ce rol ar putea sa joace o roca in povestea cartii, astfel incat aceasta sa ii poarte numele.
    Multumesc.

  33. horade spune:

    Horatiu Gabriel
    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa ce se formeaza prin racirea rapida a lavei iesite la suprafata si este un mineral ce contine maximum 3% apa.
    Deoarece am citit multe recenzii interesante si favorabile la aceasta carte, imi doresc sa o citesc.

  34. vladt spune:

    Vlad
    obsidianul este o roca amorfa, vulcanica, sticloasa asemanatoare cu sticla si care se formeaza la topirea lavei.
    Este o carte interesanta si datorita recenziilor de pe goodreads.

  35. Narcisa spune:

    Narcisa

    Obsidianul este o roca vulcanica, amorfa, sticloasa, de culoare neagra sau bruna cenusie, care se formeaza prin topirea rapida a lavei.

    Imi doresc sa citesc aceasta carte pentru ca am auzit ca este interesanta.

  36. Ana spune:

    Cand aflam castigatorul? Concursul s-a incheiat pe 13.02.

Las─â un r─âspuns

