Blogul are pagina de facebook!:D

2000px-Smiley.svg Intr-un final am reusit sa imi fac putin timp si sa fac ceea ce mi-am propus de o buna perioada de timp: sa fac o pagina de facebok blogului! Deci, daca vreti sa fiti la curent cu noutatile de pe blog, o puteti face cu un like  aici.

2 gânduri despre „Blogul are pagina de facebook!:D

  1. Cititorul spune:

    Felicitari, e un pas frumos in promovarea blogului. Daca ai nevoie de sustinere, da-mi un semn pe e-mail, am o pagina de FB marisoara. 🙂

  2. yukiblack spune:

    Felicitări! 🙂

Lasă un răspuns

