Voi ati citit „Suge-o Ramona”?

871209Ținând cont că încă este în vogă această carte, m-am gândit sa fac o postare și despre ea. Bănuiesc ca majoritatea ați auzit, dacă nu chiar ați citit această carte. Eu am citit-o și nu pot sa spun că nu mi-a plăcut. Este o lectură ușoară, o poveste semi-amuzantă, așa cum spune și Andrei Ciobanu.Sincer mi-a plăcut mai mult decât ”Fifty Shades of Grey”, dar aceasta este doar părerea mea :D.

Cu totii ne amintim de prima iubire adolescentina, care vine la pachet cu suferinta, tradare, fluturi in stomac, scenarii fanteziste. La prima iubire lumea se prabuseste si renaste la fiecare atingere, la fiecare dialog, in fiecare zi. Prins intre pasiunea pentru Ramona si dorinta de a se razbuna pentru indiferenta ei, Andrei traieste cateva aventuri extrem de incitante si se transforma din timidul indragostit intr-un Casanova modern.

Suge-o, Ramona! este povestea unei deveniri, o confesiune onesta despre maturizare sexuala si morala, despre trecerea de la adolescenta la maturitate. Hilare sau triste, emotionante sau cinice, aventurile lui Andrei sunt cele ale adolescentului obisnuit, care cauta, incearca, esueaza sau invinge, totul pentru a o impresiona pe fata visurilor sale.

Lasă un răspuns

