Concurs Anna in vesmant de sange

Anna_in_vesmant_de_sange_micAstazi dau startul la un nou concurs, unde puteti castiga cartea „Anna in vesmant de sange” de Kendare Blake o carte de-a dreptul superba! O recomanda cu placere! In curand urmeaza si o recenzie.

Puteti sa va inscrieti pana pe 28 aprilie, iar tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa cuprinda numele si prenumele vostru si raspunsul la intrebarea „De ce ati vrea sa cititi aceasta carte?”.(pe scurt)

Castigatorul va fi afisat pe 29 aprilie si va fi ales cu random.org

Concursul a fost și este sponsorizat de editura Leda.

leda_logo

36 thoughts on “Concurs Anna in vesmant de sange

  1. katherine spune:

    Dan Daiana
    Cartea pare interesanta din descriere, iar coperta este absolut superba.

  2. Adrian Lazar spune:

    Imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece mi se pare interesanta!

  3. bookysme spune:

    Andreea Ilie
    Doresc sa citesc cartea, deoarece atat coperta si descrierea, cat si recenziile citite pana acum, ma intriga foarte mult.❤

  4. cosminutzzzz spune:

    Stroia Cosmin
    As vrea sa citesc aceasta carte deoarece la prima vedere pare foarte interesanta. Are un titlu din care iti poti imagina multe …

  5. kwbmina spune:

    Maria Hibais
    Vreau sa citesc cartea deoarece ma atrage titlul cartii dar si pentru ca povestea mi se pare interesanta.

  6. faithsbooks spune:

    Andra Tilichigiu
    Vreau să citesc cartea, căci duologia din care face parte este foarte lăudată prin afară şi mi-a atras atenția.🙂

  7. ioana alexandra spune:

    Antone Ioana Alexandra
    imi doresc sa citesc aceasta carte deoarece imi place foarte mult descrierea, este exact genul meu preferat de carte
    sa mai spun si ca are o coperta dementiala (din punctul meu de vedere) ?

  8. Emma spune:

    Panainte Emma
    As vrea sa citesc aceasta carte deoarece am auzit multe lucruri bune despre ea.

  9. dana71 spune:

    Dana Vasilas
    As dori sa citesc aceasta carte deoarece am citit mai multe recenzii favorabile si cred ca va fi o lectura placuta.

  10. Isabele spune:

    Cristina S
    Vreau sa citesc aceasta carte, pentru ca are un titlu care suna bine, putin mai creepy asa.😀

  11. andra lavander spune:

    Diaconu Andra
    am citit multe recenzii bune ale carti si am primit multe recomandari in ceea ce priveste aceasta carte si sunt intrigata de subiect asa ca mi-as dor mult sa o citesc

  12. Ema spune:

    Cirligeanu Emanuela
    Doresc sa citesc aceasta carte pentru ca am citit recenzii si descrieri si mi se pare foarte interesanta. In plus, sunt un cititor inrait, iar aceasta este o carte nou aparuta🙂.

  13. blue spune:

    Pasca Violeta
    vreau sa citesc aceasta carte deoarece e genul de literatura ce ma atrage .

  14. Iulia spune:

    Achim Iulia Victorita
    Imi place subiectul acestei carti, pare foarte interesanta. In plus, am citit despre ea numai opinii pozitive.

  15. Florina Muresan spune:

    Florina Muresan
    Imi doresc aceasta carte deoarece ador sa citesc carti ce au ca teme principale iubirea si misterul. Sunt foarte curioasa care este povestea Anei si ce se va intampla cu cei doi.

  16. Raluca Denise spune:

    Cismaru Denise-Raluca
    Imi doresc sa citesc aceasta carte pentru ca are un subiect interesant si pentru ca se pare ca este o carte foarte buna avand in vedere multitudinea de review-uri pozitive pe care le-am vazut la ea.

  17. […] 1.Anna in vesmant de sange de Kendare Blake […]

  18. Audrey spune:

    Siklodi Andreea Gabriela
    Mi-as dori sa citesc aceasta carte deoarece are un subiect interesant, un altfel de fantasy, plus ca sunt o mare fana a literaturii fantasy si uneori mai e nevoie si de fantome.

  19. Audrey spune:

    Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:
    Un concurs cu o carte interesanta pe blogul https://d3sprecarti.wordpress.com

  20. Andreea Dobre spune:

    Dobre Alexandra Andreea
    Pentru ca imi place descrierea carti,ideea pe care este bazata cartea si coperta .❤

  21. Jessie spune:

    Nicolae Raluca
    Descrierea pare interesanta, la fel si coperta. Mi-a atras atentia de cand am vazut-o prima data in engleza.

  22. Mihaela-Elena 37 spune:

    Merlita Mihaela
    Imi place subiectul si cred ca ,fiind o carte fantasy poate aduce surprize neasteptate si cred ca imi va placea .

  23. Alexandra M. spune:

    Alexandra Marta
    Am auzit o multime de lucruri interesante despre aceasta carte, asa ca sunt foarte curioasa in privinta sa.

  24. Larisa M spune:

    Motora Larisa
    Din descrierea cartii pot spune ca are personaje interesante si mereu am fost o fana a misterelor, asa ca mi-ar placea sa citesc cartea.

  25. Diana Rusu spune:

    Diana Rusu
    Pot spune ca sunt o fana inraita a cartilor mai ciudate, pline de mistere si as vrea sa vad daca acesta carte este la fel de interesanta precum descrierea.

  26. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Sunt curios sa o citesc, pentru ca ne aduce in fata o serie, in care avem de a face cu personaje insetate de razbunare si sange…🙂

  27. lunateca spune:

    Nedelcu Mirela
    Sincer ador cartile cu fantome si sunt sigura ca si aceasta va fi foarte interesanta

  28. Anca Ciochina spune:

    Anca Ciochină
    Pentru că îmi plac fantomele, supranaturalul şi poveştile de groază.

  29. Stefania Bercaru spune:

    Stefania Bercaru
    Vreau sa citesc aceasta carte pentru ca pare interesanta din descriere.

  30. Alina Sampetru spune:

    Mi-as dori sa citesc aceasta carte pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea.

  31. Narcisa spune:

    Cirligeanu Narciz
    Vreau sa citesc cartea pentru ca pare interesanta.

  32. Nicu Iobacioiu spune:

    Nicu Iobacioiu
    Sunt curios sa citesc povestiri despre fantome si vrajitoare, este un gen de fantasy pe care inca nu l-am incercat…

  33. Radu spune:

    Cirligeanu Radu
    As vrea sa citesc aceasta carte pentru notele de mister si neprevazut care se gasesc in ea.

  34. Giorgiana Turcu
    o asteptam de ceva vreme sa apara, pare o carte atipica, cu un subiect deosebit, personaje strani dar irezistibile

  35. yukiblack spune:

    Barbu Mălina
    Aş vrea s-o citesc datorită subiectului, de mult nu am mai văzut o carte cu un asemenea subiect fantasy, care să mă prindă în mrejele ei de cum a apărut.
    Mulţumim de concurs!

  36. paula spune:

    Botezatu Paula
    Subiectul pare interesant. Nu am mai citit de ceva timp carti cu fantome

Lasă un răspuns

