Anna in vesmant de sange de Kendare Blake-recenzie

Anna_in_vesmant_de_sange_micCe m-a atras in primul rand la aceasta carte a fost coperta, este mult prea reusita! Si fiindca nu mai citisem de foarte mult timp o poveste cu fantome am zis ca sigur va fi alegerea perfecta…. Si chiar a fost!

Nu stiu cum este pentru voi atunci cand cititi ceva care va place, dar pt mine este sentimentul acela ca atunci cand nu citesc ma gandesc mereu la acea carte si imi fac tot felul de scenarii  cu ce se va intampla in continuare. Nu va ganditi ca este o carte cu o poveste intortocheata, este genul de carte pe care o citesti cand nu vrei sa te pierzi in detalii si vrei sa te relaxezi.

Legat de personaje sunt conturate destul de bine, nu sunt perfecte, nu au cea mai interesantă viata(pentru cei care si-ar dori sa cutreiere tara in cautare de fantome cu siguranta se va dovedi interesanta). Sunt persoane obisnuite, cu singura diferenta ca Cal se ocupa cu vânătoarea de fantome, iar mama lui obține bani din vânzarea de leacuri si potiuni magice.

Bineinteles ca si aici intalnim  povestea clasica din liceu: elev nou, toata lumea se „holbeaza” la el, fetele se straduiesc sa ii capteze atentia, iar „regina scolii” se indragosteste de el. Dar Cas nu este genul de baiat care sa se bage in relatii deoarece el isi urmeaza tiparul: urmareste,vaneaza, ucide…si dupa aceea pleaca in alt loc, in cautarea altei fantome si tot asa.

Povestea lui Cas incepe cu el facand ceea ce stie cel mai bine: sa urmareasca fantomele care au ramas prinse in lumea noastra si sa le trimita intr-un loc unde va fi mai bine atat pentru ele, cat si pentru noi, cei vii. Distrugerea fantomei pe care o urmareste acum inseamna ca si-a terminat misiunea aici si urmeaza sa se duca intr-un oras necunoscut pentru a o nimici pe Anna in vesmant de sange, fantoma despre care nu stie mai nimic, dar care ii „bantuie” gandurile de cand a aflat povestea ei.

Desi, initial, el crede ca Anna nu se deosebeste de celelalte fantome pe care le-a mai ucis se dovedeste ca nu este deloc asa, iar Cal va avea de infruntat ceva ce nu a mai intalnit pana acum.

Celebra pentru uciderea tututor persoanelor care au indraznit sa intre in casa parasita in care locuise inainte de moarte, Anna se comporta diferit cu Cal si ii cruta viata, starnind astfel o multime de intrebari fara raspuns. Cu ce e el mai special fata de ceilalti muritori?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com