Recenzie Obsidian de Jennifer L. Armentrout

12578077

  • O calatorie captivanta de la prima pana la ultima pagina.

’Zambea.

-Sper ca-ti dai seama ca-mi plac provocarile.

 Am ras incet si m-am intors spre usa ,dupa ce l-am salutat cu un deget.

 -Si mie,Daemon. Si mie.’’

O serie scrisa de Jennifer Armentrout care se invarte intre doua lumi,cea pamanteana..si cea a ‘’omuletilor verzi’’ din perspectiva si imaginatia lui Katy Swartz.

 Obsidian,urmata de Onix sunt doua volume care te lasa cu gura cascata cand ajungi la ultima pagina. Jennifer incearca sa combine placutul cu ciudatul si iese ceva de necrezut.

  Obsidian,este o piatra rara si protectoare de fiinte venite de pe alta planeta,dar poarta si numele primului volum.

  Inceputurile sunt intotdeauna dificile.

 Capitolul I o prezinta pe Katy,fata noua care s-a mutat impreuna cu mama ei intr-o localitate separata,adica..nu un oras adevarat in Virginia de Vest ,cu scopul de a-si incepe o noua viata.

’Cand ne-am mutat in Virginia de Vest chiar inaintea ultimului meu an de liceu,ma resemnasem sa am de-a face cu accente ciudate,acces intermitent la internet si teribil de multa plictiseala…’

Dupa moartea tatalui,Katy si mama ei au decis sa se mute din Florida,locul unde ii simteau cel mai mult ‘’prezenta’’. Asa ca au aterizat in Ketterman,nu tocmai cea mai populata localitate de pe glob. Dar chiar si asa,locul acesta avea o gramada de secrete si pericole la tot pasul.

’Dar cand un strain ma ataca…….ceva…neasteptat se intampla’’.

  Cineva i-a atras lui Katy atentia. Baiatul din vecini,Daemon Black.

 ‘’Pana cand am dat cu ochii de vecinul meu sexy,inalt si cu ochii de un verde straniu. Lucrurile pareau deja sa mearga mai bine.’’

Cand acesta a deschis usa, Katy a inlemnit. Bine facut din cap pana in picioare, cu niste ochi de un verde aproape imposibil…care o atrageau. Katy a picat in vraja lor.

 Si pe urma a deschis gura.

 ‘’Daemon este enervant. Arogant. Imi vine sa- l omor. Nu ne intelegem deloc. Absolut deloc.’’

Daemon,asa bine facut cum era, trebuia sa aiba si un defect. Pe langa aroganta si narcisismul,mai era ceva ciudat la el. Katy nu stia daca rautatea si nesimtirea era de fapt defectul sau chiar gura sparta a lui,dar simtea ca era ceva mai mult de atat. Curiozitatea lui Katy isi atinge scopul dupa o bucata de vreme,timp in care s-au intamplat mai multe.

‘’Cand un strain ma ataca, Daemon efectiv face timpul sa incremeneasca doar cu o simpla miscare a mainii…’’

  Prietenia dintre Katy si  Dee,sora baiatului respingator si incordat ca un arc neintors, se amplifica pe zi ce trece.

 Dar bineinteles ca Daemon,fratele protector intervine si ii interzice lui Katy sa se mai vada cu sora lui din motive nedefinite.

‘’Nu esti ca noi’’ ,i-a spus.

Saraca fata nu stia ce sa inteleaga din asta,credea ca poate are o boala sau ceva ce  nu se potrivea cu CIV-ul dorit de Daemon.

 Cu toate astea,Kat nu se lasa usor si continua sa se vada cu Dee. Si asa i se dau planurile peste cap lui Daemon si asta il infurie.

  Mi-a placut sa citesc randurile unde i se descria furia si sa mi-l imaginez pe Daemon ,cel mai ‘’periculos’’ caracter cum se inroseste la fata si incepe sa dea din picioare ,de nervi ,asemanator cu un personaj din desene animate.

  • Vecinul meu extraterestru sexy a lasat o urma pe mine.

  Din capitol in capitol totul devine mai incitant si vrei sa afli mai repede ce urmeaza sa se intample.

Cu totii cred ca ne imaginam deja o frumoasa poveste de dragoste dintre Katy si Daemon. Dar intre ei doi nu e doar pasiune,este ceva mult mai puternic..si straniu,in acelasi timp. O conexiune aprinsa ce-ti face inima sa zburde pe cele mai intinse campii. O conexiunea aproape imposibila si aici nu ma refer doar la cea sentimentala…este aproape magica. Ca si cum ar fi de pe alta planeta. Extraterestra.

 ‘’Da,ati auzit bine. Extraterestru. Se pare ca Daemon si sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor sa le fure abilitatile….’’

Sentimentele cresc si se intensifica. Secretele sunt tot mai multe si indoielile apar mereu ceea ce le pune caracterelor ,in special lui Katy semne de intrebare.

 ’Singurul fel in care pot ramane in viata in toata povestea asta este sa stau cat mai aproape de Daemon..’’

 ‘’Kitten’’,noul nume al lui Katy dat de catre Daemon inca de la primul capitol,are ghinionul sa fie victima a puterilor extraterestre.

‘’Iar atingerea lui Daemon ma face sa stralucesc asemenea luminilor din Las Vegas.’’

In Katy ma regasesc,vad o sclipire in acest personaj descris de catre Jennifer Armentrout ca fiind la inceput o fata inofensiva,draguta si firava la fel ca un mielusel ,dar dupa ce trece prin minciuni,secrete si un atac in miez de noapte se transoforma brusc  in cel mai feroce tigru.

 Ador cartea aceasta. Cel putin,mie mi-a captat toata atentia. Am reusit s-o termin in 2 zile.  Si orele de la scoala devenisera plictisitoare. La matematica eram deja cu gandul la Katy si Daemon cum se lupta cu arumii, ‘’inamicii care vor sa le fure abilitatile’’.

. La chimie eram pe langa oxizi si acizi si mi se invartea in cap chimia dintre cei doi.

Am fost trista cand am ajuns la ultima pagina din acest volum. Dar stiam ca in biblioteca ma asteapta cel de-al doilea,Onix si asta m-a facut sa-mi revin. Urmeaza curand o recenzie.

Extraterestii. Lumi diferite. Dragoste. Pasiune. Conexiune. Secrete. Pericol. Magie. Putere. Speranta. Durere. Dezamagire. Crima. Un frate pierdut. Un cuplu rapit. Drama.

 Totul intr-o singura carte,acum la editura Leda.

Multumesc editurii pentru sponsorizarea aceasta minunata si astept sa citesc urmatoarele volume si in romana ! Bineinteles ca nu ma abtin si le citesc acum in engleza,dar nu este aceeasi senzatie.

Poate ca descrierea lasata de Jennifer nu este cea mai stralucita si nu va atrage suficient ,dar sper ca recenzia aceasta o sa va schimbe parerea.

 

Lasă un răspuns

