Carti

Carti,carti si iar carti. M-am gandit sa fac niste mici economii si astfel ,mai vand din unele lucruri care nu mai am nevoie de ele sau pur si simplu vreau sa le dau si altora. Cum ar fi cartile 😀

Pe adresa mea personala de email am sa va rog sa ma contactati daca doriti sa cumparati:) Pentru mai multe detalii cum ar fi pretul acestora ->  ( bia_biby29@yahoo.com )

1 23 4 5 6 7 8 9 10

Câştigătoarea concursului Four

După cum am spus,pe 7.08.2015 am încheiat concursul…Ieri n-am reuşit să public anunţul şi câştigătorul că am fost plecată toată ziua de acasă.

Ei bine..sunt cam dezamăgită că nu am decât un participant la acest concurs..dar sper că o să ne revenim în curând şi ne vom înmulţii 😀

Aştept pe email-ul blogului, potatoblog@yahoo.com datele tale personale , Maria Andreea ca să-ţi pot trimite cartea! Felicitări. Apropo,foarte frumos răspuns! Sunt mulţumită.