Recenzie + Concurs

Tic-tac-tic-tac.

M-am tot gandit la un inceput de postare,dar inca nu am gasit nimic:)) Poate imi puteti da voi niste idei.

Subiectul de astazi este…..o scurta povestire despre cartea Opal de Jeniffer L. Armentrout combinata cu a mea parere despre aceasta. Incep prin a spune ca seria este minunata si merita citita. Ce daca contine extraterestrii? Ce daca uneori ti se pare ciudata? Asta o face sa fie mai interesanta!

Daemon Black este unic.

Cine nu si-ar dorii sa aiba un iubit cu super puteri,un simt al umorului super dezvoltat chiar si atunci cand nu e de glumit, cu un ego imens,frumos din cap pana in picioare ,cu o gandire si mai frumoasa si un miros dulce de pamant,crengute si ceva ce seamana cu roua diminetii combinata cu menta?

Dar pe langa asta,cine nu si-ar dorii sa traiasca intr-o asemenea poveste de dragoste? Dragostea si sentimentele pe care Katy si Daemon le impartasesc sunt mai mult decat frumoase..sunt magice. Si nu e vorba doar despre legatura aia dintre ei doi,e mai mult decat atat. E iubire. Tandrete. Intimitate. Sunt sentimente puternice. Extraterestre? Nah. Doar..diferite ,intr-un mod placut. Dar oare Daemon de ce nu-i rapunde lui Katy la cele doua cuvinte? Nu le simte? Sau ego-ul lui e prea mare si daca ar face acest lucru,ar arata ca nu mai e un dur si ca s-a inmuiat?

Citeste si afla,stii cum zic :>

Ei bine,eu mi-as dorii sa am un Daemon al meu. :)) Tu nu?

 Impreuna suntem mai puternici…si ei stiu asta.

Le e teama. De puterea pe care o detin cei doi. Asta m-a facut sa simt o oarecare bucurie. Sa stiu ca amandoi pot sa invinga raul. Dar m-a facut sa simt si durere. Daca ei nu reuseau?

Cel mai groaznic a fost finalul ,dar e bine ca nu s-au terminat cartile :)) Am plans in hohote si nu glumesc. Recent m-am apucat sa citesc cartea a  IV-a din aceasta serie,in engleza. Vrei sa afli care e finalul? Ei bine,nu o sa fac spoiler asa ca citeste cartea pentru ca merita!!

O poti cumpara de la editura Leda.

Cartea Opal de Jennifer L. Armentrout m-a facut sa-mi doresc imposibilul.Si sa fiu o persoana neinfricata. De ce? Pentru ca m-am vazut pe mine,in Katy si am adorat sa ma ”vad” asa. Tocmai deaia trag linie si aleg sa schimb cate ceva la mine 😀 Cine stie,poate si tu te vezi in Katy..sau in Daemon ,poate Dee ,Dawson sau chiar Beth.

Acum ca recenzia s-a incheiat,ce ziceti daca va fac o surpriza si va zic ca puteti sa castigati minunata carte despre care tocmai v-am povestit? O nebunie. Dar vorbesc serios. :))

Ce trebuie sa faceti? Ei bine:

  1.  Sa va scrieti numele complet.
  2. Sa postati pe facebook/twitter/ blog (daca aveti ) /tumblr chiar si pe alte site-uri,conteaza sa vada cat mai multa lume 😀
  3. Sa imi raspundeti la urmatoarele doua intrebari.

a) Tu iti doresti o asemenea poveste de dragoste? Argumenteaza.

b) Daca ai afla ca prietenul/prietena tau/ta sau iubitul/iubita tau/ta este un extraterestru cu super puteri,cum ai reactiona?

Concursul il voi incheia pe data de 22.08.

Multumim inca o data editurei Leda ca ne sponsorizeaza! leda_logo

16 gânduri despre „Recenzie + Concurs

  1. bookysme spune:

    1. Andreea Ilie
    2. Share: https://twitter.com/Andre_NDede/status/632496736422989824
    3. a) Am citit doar primul volum al seriei si imi place mult cum se „deruleaza” legatura dintre cei doi pana acum si abia astept sa reiau lectura de unde am ramas. In momentul acesta, as putea sa-ti spun ca da, mi-ar placea o „relatie” ca a lor, exceptand faptul in care Daemon s-a comportat ca un idiot cu ea. Noroc ca a compensat oarecum cu momentele adorabile cand erau doar ei doi singuri. Mi-ar placea cineva care sa-mi raspunda la replici, chiar daca m-ar enerva asta (vreau sa am eu ultimul cuvant de spus! :)) ), sa ne completam unul pe altul la vorba si care sa ma faca sa rad. Sa fie cineva care sa nu ma plictiseasca, sa-mi mentina interesul treaz in orice clipa! Bineinteles, sa nu lipseasca nici momentele romantice si ieseala cu prietenii.
    b) Aaa…buna intrebare! :)) Habar nu am. Inca incerc sa procesez aceasta situatie. Cred ca, in realitate, daca s-ar intampla una ca asta, in forma lor adevarata n-ar arata asa de bine ca Daemon. Asa ca as fugi mancand pamantul! :))

  2. 1. Andreea Iordache
    2. Share: https://twitter.com/Just_Me_An/status/633176266401808384
    3. a)Cui nu i-ar placea o astfel de poveste de dragoste? Plina de aventuri, intrigi si momente adorabile cu cel drag?
    b) Sincer, abar nu am. La inceput probabil ca as fi super speriata si panicata, insa din moment ce mi-a dezvaluit ceva atat de important sigur tine la mine, ceea ce as aprecia foarte mult

  3. Isabele spune:

    Cristina S.

    1. Nu stiu cum este povestea celor doi, pentru ca nu am citit seria. O poveste de dragoste mi-as dori, si pot spune ca imi plac cele ca in carti. Asta pentru ca nu totul se obtine atata de usor ca in viata reala. Spun asta pentru ca mie imi place sa lupt pentru dragoste si cred ca ce se obtine usor, dureaza si putin. 😀

    2. Eu de un extraterestru nu ma tem. Consider ca toti suntem extraterestrii, si chiar unii dintre noi avem si abilitati mai iesite din comun. Eu de exemplu am o intuitie foarte buna, uneori ajung sa fac niste afirmatii care devin reale, Personajul nu stiu ce abilitati are, dar stiu ca le-as accepta pentru ca imi plac lucrurile inedite.

  4. stephany007 spune:

    Galavan Alina Stefania
    Share: https://www.facebook.com/galavan.alyna/posts/1002836943101725?pnref=story
    a. Ca sa nu o dam pe ocolite, intrebarea care ar trebui sa se puna este : „Cine nu ar vrea o asemenea poveste de dragoste ?” :)) Cartea nu am avut placerea sa o citesc, dar din ce imi dau seama asa, la o prima impresie, este ca Daemon seamana putin a Damon din Jurnalele vampirilor. La atitudine ma refer. Si cine nu il iubeste pe Damon ? :)) Deci bineinteles ca oricine si-ar dori o poveste de dragoste cu un tip sarcastic, glumet, superb care pe deasupra mai are si superputeri.

    b. Daca o persoana pe care as cunoaste-o, as afla ca este extraterestru, prima mea reactie ar fi de de teama, dar apoi, gadindu-ma putin mai bine, cred ca m-ar apuca entuziasmul. As lua-o la intrebari despre locul de unde vine, cum arata in realitate, ce mananca, si multe altele. Nu m-as opri nici o clipa din interogari :))

  5. Stefania spune:

    Bercaru Stefania
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1468080050184260&id=100009468372661&pnref=story

    1. Povestea lui Daemon si a lui Katy este una atat de frumoasa, incat este imposibil sa nu te gandesti: cum ar fi fost daca …? Insa de cele mai multe ori, iubirile cuminti sunt cele de durata, iar eu sunt multumita de o iubire cuminte care a durat o viata 🙂

    2. Daca as afla ca iubitul (sotul) meu este un extraterestru cu super puteri mi s-ar parea foarte fain, pentru ca astfel m-as simti foarte protejata.

  6. 1. Larisa Ciubotaru
    2. Share: https://www.facebook.com/larisa.ciubotaru/posts/873977446014814
    3. a) Cine nu si-ar dori o poveste de iubire ca cea dintre Damon si Katy? Iubirea lor este una foarte puternica si magica iar asta o face sa fie o poveste de dragoste foarte frumoasa.
    b)Daca as afla ca iubitul meu este un extraterestru as fi putin speriata dar in acelasi timp foarte incantata.

  7. Iulia spune:

    1. Achim Iulia
    2. Share: https://www.facebook.com/iulia.bercaru.18/posts/916179515107333?pnref=story
    3.a. Povestea lui Daemon – Katy este romantica si periculoasa in acelasi timp, relatia lor fiind una vie, in care simti ca traiesti. Cred ca oricine vrea asta. 🙂
    3.b. Daca as afla ca iubitul meu este extraterestru si ar si avea puteri supranaturale as fi super incantata si m-as mandri cu el 😀

  8. Radu spune:

    Cirligeanu Radu
    Share: https://www.facebook.com/typhoon.ciel/posts/812457012201499

    Mi se pare interesanta povestea de dragoste dintre Daemon si Katy, si am trait si traiesc o iubire frumoasa. Cred ca toata lumea ar trebui sa aiba parte de asa ceva,

    La intrebarea doi, o sa imi imaginez ca iubita mea ar fi un extraterestru cu puteri supranaturale si o sa spun, de ce nu? 😀 Ai fi foarte tare sa am langa mine o super woman. 😀

  9. Audrey spune:

    Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:
    Un concurs pe blogul https://d3sprecarti.wordpress.com

  10. Emanuela spune:

    Cirligeanu Emanuela
    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/879478128795788?pnref=story

    Da da da, mi-ar placea o poveste ca cea dintre Daemon si Katy, pentru ca este plina de iubire si jocuri, pasiune si mistere.

    Daca as afla ca iubitul meu are puteri supranaturale si este un extraterestru, nu as simti mai putin pentru el, pentru ca o fiinta este importanta pentru felul in care este si nu pentru cum s-a nascut 🙂

  11. Azoitei Georgiana spune:

    1.Azoitei Georgiana
    2.Share: https://www.facebook.com/ionelageorgiana.azoitei/posts/848019338652801?pnref=story
    3. a) Din pacate sunt putin in urma cu lectura. Nu am citit decat primele 2 volume, cel de-al treilea inca asteptandu-ma sa ma desfat cu el. Relatia dintre Katy si Daemon mi se draguta si romantica, insa care se complica pe parcursul destainuirilor lui Daemon. Mi-ar placea o relatie ca aceea si mult mai mult de atat..
    b) Daca as afla ca prietenul meu este un extraterestru cu super puteri cred ca as fi putin uimita si speriata in prima faza, dupa care as dori sa stiu cum pot fi si eu unul..;))

  12. Tanasa Mihai Marian spune:

    1.Tanasa Mihai Marian
    2.Share: https://www.facebook.com/tase.mihai/posts/867385476630886?pnref=story
    3.a) Relatia dintre Daemon si Katy este speciala ca daca nu era nu se scria o carte desprea asta. :)) Adica, se observa ca ei se potrivesc, isi completeaza reciproc propozitiile iar momentele de romantism si cele pline de umor sunt nelipsite. Cred ca toata lumea isi doreste o astfel de relatie fericita si care sa ii faca sa se simta impliniti. 😀
    b) Daca as afla ca prietena mea este extraterestru ar fi…foarte tare. Sau oare ar trebui sa-mi fie teama ? :))

  13. horade spune:

    Demetrescu Horatiu Gabriel
    Share FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1471153079855271&id=100008817796862
    Share Twitter: https://twitter.com/DeHoratiu/status/635102017535541249
    Share Google+: https://plus.google.com/+HoratiuGabrielDemetrescu/posts/ix75RBxZ19o
    Raspunsurile mele:
    a) O poveste de dragoste adevarata dintre o „muritoare” si un „nemuritor”, pare sa fie o reteta fericita (!) mai ales pentru EA, dar cred ca si pentru EL este binevenita, pentru ca arata partea umana dintr-o relatie de iubire.
    Daca eu ar trebui sa fiu „parte” a unei asemenea iubiri, nici nu stiu ce mi-as dori sa fiu, cel cu puteri sau cel fara…,, dar cred ca datorita sentimentului de dragoste deplina, nu ar mai conta cine are „puterea”!
    b) Ce m-as face cu „jumatatea” mea, daca ar fi extraterestra ? Nici nu va inchipuiti ce…, insa sunt sigur, ca daca m-a ales pe mine drept partener de viata pe Terra, atunci eu nu pot decat sa fiu foarte fericit (probabil nu i-as cunoaste chiar toate rudele…, decat daca ma duce in vizita pe planeta ei natala). 🙂
    P.S. Au fost hazlii intrebarile CONCURSULUI si nu m-am putut abtine de la a le comenta, decat folosind o exprimare vesela si sper sa fie intelese ca atare ! Eu m-am simtit bine, scriind aceasta postarre. 🙂
    Multumim pentru cartea oferita in concurs, deoarece aceasta serie este chiar interesanta !

  14. dana71 spune:

    1. Vasilas Dana
    2. Share: https://www.facebook.com/karina.vs.92/posts/834370310014399
    3.a) Sunt convinsa ca o relatie de iubire/dragoste in care exista multa iubire, sinceritate, pasiune si devotament, este dorita de fiecare dintre noi, ca de altfel si de mine.
    3. As reactina asa: Woow (si l-as lasa apoi sa-mi arate ce stie sa faca!) 🙂

  15. Am auzit multe despre cărțile astea, dar, sinceră să fiu, nu am manifestat o dorință așa mare de a le citi. Cine știe, poate pe viitor am s-o fac, totuși. 🙂

Lasă un răspuns

