Nou in biblioteca!(10)

In ultimul timp am cumparat cateva carti,dar desi este vacanta nu am prea avut timp sa le „pozez”.


„Focul” vol. 7 din seria „Casa noptii” de P.c. Cast&Kristin Cast
„a 16-a luna” vol.1 „Cronicile Casterilor” de Kami Garcia&Margaret Stohl

„Crescendo” vol. 2 seria „Hush,hush” de Becca Fitzpatrick
„Ratacire” de Lauren Kate


„Atractie” de Elena Costea(am aflat de aceasta carte de pe blogul Andreei(ladyandreea)
„Sete de sange” vol. 2 „Jurnalele lui Stefan”


Iar impreuna cu ziarul Adevarul mi-am luat:

7 gânduri despre „Nou in biblioteca!(10)

  1. RRoxana spune:

    Am si eu 2 din 8 :)) Super cartile. Ce imi plac titlurile din seria Evermore. Mai ales „Flacara intunecata” si „Astrul noptii”. 8->

  2. vegetamirel spune:

    Faine cartile!Ador coperta de la Focul si Crescendo!Lectura Placuta!

    P.S:Ca sa nu ziceti ca aduc doar vorbe de bine…DEEA,AI MAI POSTAT ODATA SHERLOCK HOLMES 1,2!:))

  3. mirela spune:

    buna ziua la toata lumea,
    am si citesc deja Focul, de ce scrie pe coperta ca aventura continua in volumul 8? nu stiam ca urmeaza volumul 8 al seriei .. stie cineva ?

    se pare ca va apare in curand si Pasiune dupa Damnare 1 si Ratacire 2 stie cineva cand?

    multumesc si spor la citit

    • deea spune:

      Seria „Casa noptii” va avea mai mult de 7 volume(nu stiu sigur cate).In orice caz vor mai fi cel putin 2.Volumul 8 se va numi Awakened,iar cel de-al 9lea se va numi Destined(va aparea in strainatate pe 25 octombrie 2011)

      „Pasiune” a aparut in strainatate pe 14 iunie(anul aceasta) deci va mai dura putin pana va aparea si la noi.Banuiesc ca prin noiembrie anul aceasta(nu este sigur!)

Lasă un comentariu